Ze wordt steeds knapper!
en ze is ook veel lichter geworden!
een begin met het oefenen met laden

Waren jullie uniteds makkelijk met zadelmak maken?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Merrr schreef:Thanx Malou!
Ze wordt steeds knapper!
en ze is ook veel lichter geworden!
een begin met het oefenen met laden![]()
Waren jullie uniteds makkelijk met zadelmak maken?
Van Everdale

Toevallig en niet toevallig: ik was meteen verliefd op haar looks, United zelf blijf ik ook een fantastisch knappe hengst vinden! Ook zijn nakomelingen zijn zo knap vind ik. Echt wel mijn type paard:
Haar galop is heel fijn, stappen kan ze ook goed, draf is haar minste gang dus daar werken we aan het krijgen van meer balans. Vorig jaar heb ik een paar keer proeven voor 4jarigen gestart, dat ging best fijn, dit jaar loopt ze de regionale 5jarigen mee. Op wedstrijd is ze eigenlijk zo goed als altijd wel braaf en verstandig, een verademing na de vorige die mij altijd wel wat in de steek liet. Ze doet altijd wel haar best, maar heeft wel wat merrietrekjes, en United-trekjes: snel in de stress schieten als ze denkt dat iets niet gaat lukken, makkelijk opspannen enzo. Het is een beetje een inwendige dramaqueen
Ze leert wel héél snel en ik leer er ook wel weer veel van, ben nog altijd erg blij met haar! In de omgang is ze superlief en is ze dan weer van niéts onder de indruk, als je haar een tik geeft kijkt ze niet op of om, onder het zadel is met een zweep rijden dan weer bijna onmogelijk, ik kan niet met een lange dressuurzweep rijden bijvoorbeeld. Een wandelingetje in het bos na de les is geen probleem, vorig jaar heb ik haar eens meegenomen naar een groot bos en daar was ze ook superbraaf eigenlijk. Jammer genoeg heb ik thuis niet echt wandelmogelijkheden, dat komen we dus wat tekort in de training, en dat merk ik ook wel mentaal dan.