Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zag het toevallig op FB langskomen! 9/10 juni.
Hinde ziet er goed uit! _clau_1991 schreef:Hij staat er wel Yentll. Op de agenda van KWPN Zuid-HollandZag het toevallig op FB langskomen! 9/10 juni.
Zit nu trouwens te denken.. Ik heb jou gezien bij de avond 'Paarden beoordelen' geloof ik! Ik was met die vos ruin die zo belachelijk lang moest wachtenHinde ziet er goed uit!
THHIRZA schreef:Hallo,
Ik zit ook te overwegen mijn merrie voor te laten brengen op de merrie keuring van Zuid-Holland.
Ik ben alleen bang dat ze te klein is, weet een van jullie welke stokmaat ze iig moet hebben?
Eef93 schreef:THHIRZA schreef:Hallo,
Ik zit ook te overwegen mijn merrie voor te laten brengen op de merrie keuring van Zuid-Holland.
Ik ben alleen bang dat ze te klein is, weet een van jullie welke stokmaat ze iig moet hebben?
Mijn merrie is ook niet groot. Ga er gewoon heen. Stamboekopname zal ze wel redden. Ster is ze denk ik net te klein voor, weet het niet 100% zeker. Ga haar vd week weer even meten.heb je een Springpaard of dressuur?
fokfanaat schreef:nou als ze echt heel klein zijn moeten ze flink compenseren om ster te worden. Ze hebben liever meer maat

fokfanaat schreef:Loopt ze al in de sport?