Wat onhandig neergezet
Overigens, BlingH, dat ze vragen of het een kruizing belg is, kan ik op zich nog wel begrijpen, vanwege de best wel groffe uitstraling en hoofd. Maar Gelders?
Knap beest is het in ieder geval zeker
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

sweetsox schreef:nee maar vind het erg raar omdat er ze al geregisteerd was. er staan nu twee registratie's in die beide niet kloppen. Minste jullie zien toch ook dat het geen tinker is. Waarom zou je dan daarna laten inschrijven en keuren bij de tinker stamboek. vind ik heeeeeel vreemd. Terwijl ik het wel heel duidelijk vind.
Ze was dus de tweede keer al geregistreerd. Daar verbaas ik me over.
Dit is de foto toen ze 3 was net voordat we haar kochten.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik hoop dat jullie het begrijpen.
Mensen zonder enige kennis kan ik het niet kwalijk nemen. Maar dit vind ik raar.
Met de zwarte tinker vind ik het wel duidelijk aan het koppie te zien en haar bouw. Net zoals de andere foto rogan heet hij volgens mij.
Als je dan dit paard ziet. is er toch geen twijfel mogelijk.
Er zijn inderdaad veel verschillen binnen het ras. Bij Friezen ook natuurlijk. En ach, uiteindelijk maakt het ook niet zo gek veel uit toch, als je er maar blij mee bent... beide rassen zijn niet echt mijn ding maar sommige vind ik wel erg mooi om te zien en ik ken een aantal hele leuke