Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sizzle schreef:Ken een aantal van vergelijkbare combinaties die niet perse meegaand waren in het werk.
Zit ook een flink aantal keer Amor in toch?
Maar als het goed voelt moet je het vooral doen hoor!!!!!
Negro is een geweldige hengst en de combinatie Ferro/Gribaldi heeft al veel goede paarden gegeven.
Ik heb een retebrave Junior met Uniform als opa aan moederskant waarvan ook iedereen zei dat het een loeder zou gaan worden (6x Amor geloof ik). Uiteindelijk is ieder paard ook een product van zijn opvoeding.
Sizzle schreef:Ken een aantal van vergelijkbare combinaties die niet perse meegaand waren in het werk.
Zit ook een flink aantal keer Amor in toch?
Maar als het goed voelt moet je het vooral doen hoor!!!!!
Negro is een geweldige hengst en de combinatie Ferro/Gribaldi heeft al veel goede paarden gegeven.
Ik heb een retebrave Junior met Uniform als opa aan moederskant waarvan ook iedereen zei dat het een loeder zou gaan worden (6x Amor geloof ik). Uiteindelijk is ieder paard ook een product van zijn opvoeding.
en hij geeft ze iets beknopter dan de moeder meestal. Dus zorg voor een merrie met genoeg lengte. Vaak hebben ze ook een mooie bovenlijn en een mooi front.
Hadden ze toch nog gelijk haha!
Mijn ervaring is dat je in het werk pas echt wat kunt zeggen over het karakter. Pletje123 schreef:Hoeveel Desperado's zijn er al onder het zadel?Mijn ervaring is dat je in het werk pas echt wat kunt zeggen over het karakter.