Poetin verkocht voor 2,5 miljoen euro!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 10:50

Missouri"]
[quote="Excuseme schreef:
Ik ga mijn veulen volgend jaar ook maar een naam van een staatshoofd geven. Balkenende of zo. *LOL*

Ze heet Poëtin, geen Poetin. Dichteres dus... waarschijnlijk omdat ze zo elegant is Haha!
[/quote]

Ach Poetin valt nog mee. Mijn B'elanna (vernoemd naar een karakter uit startrek) wordt met grote regelmaat BinLaden genoemd. Mensen verstaan het kennelijk niet goed. Niet leuk zo'n verbastering

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 10:54

B'elanna Torres, toch? Haha! Mijn vriend is StarTrek fan. Ik vind het een leuke naam... maar BinLaden?? Ik weet niet hoor... ik zou het simpel afkorten denk ik Tong uitsteken

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 10:57

Missouri schreef:
B'elanna Torres, toch? Haha! Mijn vriend is StarTrek fan. Ik vind het een leuke naam... maar BinLaden?? Ik weet niet hoor... ik zou het simpel afkorten denk ik Tong uitsteken

Yep.. B'elanna Torres. De pony van Jip heet Seven of Nine. Dat levert wel grappige reacties op van nieuwe mensen. Ik had mijn veulen Q willen noemen, maar het moest met een W. En Warpspeed past niet echt bij dit veulen Lachen

Marjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 10:59

ik vind het een mooi paard dat goed kan bewegen maar 2,5 miljoen euro oftewel 5,5 miljoen gld vind ik belachelijk voor een paard. Vooral omdat ze zich voor het zware werk toch nog wat meer moet bewijzen.

Maarr het is een leuk paard en als het bedrag voor hun geen torenhoge schuld betekent wens ik ze er veel plezier mee.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 11:00

Wormhole dan Knipoog ??

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 11:02

Missouri schreef:
Wormhole dan Knipoog ??

Wahaha die is goed. Daar heb ik niet aan gedacht. Ik wilde het arme dier geen Wesley Crusher noemen of Worf. Dat is zielig. Dus het is Wizkid geworden.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 11:03

Marjoo schreef:
als het bedrag voor hun geen torenhoge schuld betekent wens ik ze er veel plezier mee.

Dat denk ik niet Haha!

Trouwens, wat me opvalt bij die link met de 3 filmpjes... de Duitsers gooien na het afgroeten de teugels los en belonen de paarden uitbundig. Terwijl Anky het bij een beschaafd klopje, strak teugeltje en handje omhoog naar het publiek houdt... Verward

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 11:05

Anya schreef:
Wahaha die is goed. Daar heb ik niet aan gedacht. Ik wilde het arme dier geen Wesley Crusher noemen of Worf. Dat is zielig. Dus het is Wizkid geworden.

Bij ons komen ze op Norma Jean (Marilyn Monroe), Annie Mae (Tina Turner) en Suzy Q...

Wizkid is leuk! Mijn Wellborn heette Wizard Haha!

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 12:17

Hee, als jullie behoefte hebben aan slowchat, dan kunnen jullie ergens anders terecht. Dit gaat allang niet meer over die dichteres (Poëtin)

Overigens, voor diegene die Duits kennen: Poetin zou uitgesproken worden als Peutin. Volgens mij heet de president van Rusland gewoon Putin in het Duits..