Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
GJ9 schreef:Ooh haha. Ik vond hem van de ene kant al beduidend witter dan van de andere kant.
Dan is Ceasar knapper dan zijn vader op de foto's die ik heb gezien, maar nog steeds niet mijn smaak.
Denk dat je met een goede Gelderse hengst een beter sportpaard fokt iig.

NatasjavE schreef:Net de hengsten erbij gezocht. Remmy heeft in de 3e generatie Zakerno bloed en is Tuigpaard gefokt. Zou ik dus niet doen voor deze merrie.
Castor zou dan nog wel gaan om een bonte te fokken maar bij de Gelderse kan je er niks mee.
Ellis_1990 schreef:Persoonlijk vind ik de hengst Ceacar niet mooi! en zou hem ook niet zo snel voor mijn merrie uitkiezen! heb al wel hele mooie bonte hengsten in het buitenland gezien!!
GJ9 schreef:Ooh haha. Ik vond hem van de ene kant al beduidend witter dan van de andere kant.
Dan is Ceasar knapper dan zijn vader op de foto's die ik heb gezien, maar nog steeds niet mijn smaak.
Denk dat je met een goede Gelderse hengst een beter sportpaard fokt iig.
Je kunt beter kijken naar zijn nakomelingen. Foto's van nu geven geen realistisch beeld.
[/quote]
janderegelaa schreef:NatasjavE schreef:Net de hengsten erbij gezocht. Remmy heeft in de 3e generatie Zakerno bloed en is Tuigpaard gefokt. Zou ik dus niet doen voor deze merrie.
Castor zou dan nog wel gaan om een bonte te fokken maar bij de Gelderse kan je er niks mee.
Gerlinus x Samber x Ahoy niet!?
Buiten dat weet je natuurlijk niet zeker of je een bonte krijgt.