Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
newbey schreef:Wat ik nog wel weet is dat onze merrie hoog in het bloed staat 45,31% dat was ook een van de reden waarom Mcjonnas als advies werd gegeven.
pradadaan schreef:Het veulen zou echt voor mezelf zijn. Ik wil een fijn, braaf allround/recreatie paard fokken. Waar ik, ookal ben ik geen dressuur ruiter, fijn mee kan rijden. Mijn merrie is dressuur gefokt, en zij heeft in mij ogen super gangen! (En dat vind ik blijkbaar niet alleen want ik krijg veel positieve reacties over haar en hoe ze zich ontwikkeld)
Ik denk dus dat zij een hengst als Mcjonnas prima kan hebben.
Maar dan punt 2, op de gangen wil ik niet inleveren. Zou Mcjonnas er voor zorgen dat het veulen de gangen van de moeder behoud.
Niekje4 schreef:Het is al een tijdje geleden dat er gereageerd is.
Maar wou dit toch nog even aan je kwijt!
Ik had een fotomeeting op Kinsky Stable en daar stond ook de zoon van Baron.
Ik weet bijna zeker dat die ook dekt!
Ik was er helemaal verliefd op.
In mijn advertentie staan een foto van hem, als je meer foto's wilt heb ik die ook!
Groetjes Niek.
) en dat pakt hij bijzonder goed op! Het beloofd een heel fijn rijpaard te worden! Peterina schreef:Een perlino hengst (wordt nog DNA getest op kleur dus kan ook smokey cream zijn ... maar ik denk perlino) die volgend jaar beschikbaar is in Nederland.
A-register NRPS papieren mogelijk voor veulens.
Eigenaar: Kinsky Stables, Wijdewormer.
[ Afbeelding ]
agerrits schreef:Suelza: succes met het opleiden van je jonge hengst. Ook gefeliciteerd met zijn goedkeuring. Waar is het goedgekeurd voor de dekdienst? Is hij net zo groot als zijn vader baron? Baron heb ik enkele jaren terug gezien bij HS meijer, super mooie hengst!!
Hij is van mijn buren. Hij is wel kleiner als Baron. Maar hij moet echt nog uit gaan zwaren, tis nog een guppie natuurlijk. Lijkt overigens sprekend op Baron, dus foktechnisch is hij wel interessant voor menig wpn-fokker ,denk ik. agerrits schreef:Suelza: succes met het opleiden van je jonge hengst. Ook gefeliciteerd met zijn goedkeuring. Waar is het goedgekeurd voor de dekdienst? Is hij net zo groot als zijn vader baron? Baron heb ik enkele jaren terug gezien bij HS meijer, super mooie hengst!!