Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pipo schreef:Jenneke...........niet happen. We zijn aan het ouwehoeren. Dat jij het niet eens bent over dat uiterlijk is prima. Het is gewoon voor de lol.
Jij vind het verzorgt, wij vinden het oudbollig. Helemaal voor iemand van zijn leeftijd mag ie er wel wat hipper uitzien. Hij is tenslotte niet zo heel oud toch???
Je moet eens weten wat je van die man kan maken. Leuk brilletje, leuk kapsel............prettig Bosspak aan........![]()
![]()
Pipo schreef:Of in je bed Saluut?????????
Sarabande, ik denk niet dat jij de gewezen persoon bent om uit te maken waar ik ouweprutsmuts, of waar Saluut ouwehoert.
MissHIS schreef:
Pipo: ik blijf hier geheel anders over denken, ik vind hem absoluut niet ouderwets gekleed oid. Maar hij moet natuurlijk wel rekening houden met zijn functie. Hij is nu 33 of 34.
MissHIS schreef:Hou toch es op met dat kinderachtige gezeik over eventuele posters boven mn bed... Jacques hangt niet in de bedstee...
Pipo: ik blijf hier geheel anders over denken, ik vind hem absoluut niet ouderwets gekleed oid. Maar hij moet natuurlijk wel rekening houden met zijn functie. Hij is nu 33 of 34.
Pipo"]
[quote="MissHIS schreef:
MissHIS schreef:Hij klééd zich niet oudbollig...
MissHIS schreef:Heb hem vandaag niet gezien, dus...
...we houden het erop dat hij vandaag, bij wijze van grote uitzondering, niet passend bij zijn leeftijd gekleed ging...
Ik zie hem vast dinsdag wel weer.
Kayla"]
[quote="Pipo schreef:Je bent geen moddie, dus niet de persoon om te moeten wijzen op andermans verantwoordelijkheden. Eerst even aan die van jezelf werken.