1ste bez. De Krack C x Gribaldi

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:54

Ik begrijp de humor niet geheel, maar oke...

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:55

Pipo schreef:
Jenneke...........niet happen. We zijn aan het ouwehoeren. Dat jij het niet eens bent over dat uiterlijk is prima. Het is gewoon voor de lol.

Jij vind het verzorgt, wij vinden het oudbollig. Helemaal voor iemand van zijn leeftijd mag ie er wel wat hipper uitzien. Hij is tenslotte niet zo heel oud toch???

Je moet eens weten wat je van die man kan maken. Leuk brilletje, leuk kapsel............prettig Bosspak aan........ *LOL* *LOL* Tong uitsteken

Misschien wil ik hem dan ook wel boven mijn bed Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:57

Of in je bed Saluut????????? Haha!

Sarabande, ik denk niet dat jij de gewezen persoon bent om uit te maken waar ik prutsmuts, of waar Saluut ouwehoert.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:58

MissHIS schreef:

Is speciale Gooische humor..... leg ik je wel een keer uit Haha!

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:00

Pipo schreef:

Sarabande, ik denk niet dat jij de gewezen persoon bent om uit te maken waar ik ouweprutsmuts, of waar Saluut ouwehoert.

Nou nou, nu gaan we wel heel erg ver..... Verward

Maar Misshiss:
Laat je niet zo op de kast jagen! Het is maar een grapje... en tsja niet iedereen heeft dezelfde humor. Jacques moet zich lekker kleden zoals hij wil... daar is iedereen vrij in toch? En dan zijn wij er net zo vrij in om daar grapjes over te maken! Schijnheilig

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:00

Hou toch es op met dat kinderachtige gezeik over eventuele posters boven mn bed... Jacques hangt niet in de bedstee...

Pipo: ik blijf hier geheel anders over denken, ik vind hem absoluut niet ouderwets gekleed oid. Maar hij moet natuurlijk wel rekening houden met zijn functie. Hij is nu 33 of 34.

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:01

Pipo"]
[quote="MissHIS schreef:

Is speciale Gooische humor..... leg ik je wel een keer uit Haha!
[/quote]

Dat leggen we tijdens de jongkwpn stapavond wel uit Haha! Eerst even met jacinta bij marcus slijmen hé Pipo Haha!

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:02

Ehh...slijmen bij Marcus is niet nodig hoor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:04

MissHIS schreef:

Pipo: ik blijf hier geheel anders over denken, ik vind hem absoluut niet ouderwets gekleed oid. Maar hij moet natuurlijk wel rekening houden met zijn functie. Hij is nu 33 of 34.

Jen, een bosspak zou hem echt zeer goed staan. Ik ken zat mannen van zijn leeftijd met een heel wat betere functie, die kleden zich ook hip maar wel zakelijk.

Je maakt indruk met je inhoud, als je probeert indruk te maken door je oudbollig te kleden dan denk ik dat je het niet hebt begrepen.

maar misschien is dit wel gewoon zijn smaak Haha!

Maar ja, ik ken Jaq dan ook nog van de ponyclub Haha! Ik 10 en hij 16.........

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:05

MissHIS schreef:
Hou toch es op met dat kinderachtige gezeik over eventuele posters boven mn bed... Jacques hangt niet in de bedstee...

Nee 33 of 34?! Dan is het helemaal oudbollig...!
Het heeft niks met zijn functie te maken! Arie die zeker 15 jaar ouder is zag er een stuk hipper uit! Misschien met dank aan Ada Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:06

MissHIS schreef:

Nee je gezicht laten zien schijn voldoende te zijn bij hem toch Haha!

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:07

Pipo"]
[quote="MissHIS schreef:

Jen, een bosspak zou hem echt zeer goed staan. Ik ken zat mannen van zijn leeftijd met een heel wat betere functie, die kleden zich ook hip maar wel zakelijk.

Je maakt indruk met je inhoud, als je probeert indruk te maken door je oudbollig te kleden dan denk ik dat je het niet hebt begrepen.

maar misschien is dit wel gewoon zijn smaak Haha!

Maar ja, ik ken Jaq dan ook nog van de ponyclub Haha! Ik 10 en hij 16.........
[/quote]

Hij klééd zich niet oudbollig...

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:08

Pipo"]
[quote="MissHIS schreef:

Nee je gezicht laten zien schijn voldoende te zijn bij hem toch Haha!
[/quote]

Meer dan genoeg...

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:11

MissHIS schreef:
Hij klééd zich niet oudbollig...

Jezus zelfs prins bernard heeft iets moderners aan! Was je erbij vandaag dan??
Een lichtgeel/lichtbruin jasje met een bruin met groen ruitje?? een caramelkleurige broek en van die wao schoenen (van die schoenen die je gratis bij de uitkering kan komen ophalen Tong uitsteken (weer een grapje! niet boos worden!) ) eronder? Je blonde haar in een zijscheiding, een bril uit het jaar 0! Sorry Jenneke maar hij was oudbollig gekleed!!! Dar verander je niks aan, al zegt het niks over zijn prestaties natuurlijk!

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:13

Heb hem vandaag niet gezien, dus...

...we houden het erop dat hij vandaag, bij wijze van grote uitzondering, niet passend bij zijn leeftijd gekleed ging...

Ik zie hem vast dinsdag wel weer.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:14

Pipo schreef:

Sarabande, ik denk niet dat jij de gewezen persoon bent om uit te maken waar ik ouweprutsmuts, of waar Saluut ouwehoert.

Dit is niet het niveau of een onderwerp dat bij dit forum hoort.

Kan je uitleggen waarom ik niet de gewezen persoon ben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:15

Je bent geen moddie, dus niet de persoon om te moeten wijzen op andermans verantwoordelijkheden. Eerst even aan die van jezelf werken.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:16

Stof Stof stoffig idd, ik ken ook mensen die ouder dan hem zijn, een goede functie bij het kwpn hebben, maar zich wel 10 keer beter kleden.

Maar ja, we weten natuurlijk niet wat ie thuis draagt, misschien komt hij ook wel op dat modellen feestje Saluut!

En tof dat jullie die van mij hebben gezien, maar ik begrijp dus dat die het tegenovergestelde is?
Doe hem morgen maar de groetjes hahaha.

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:17

hahaha, valt me altijd echt op, hoe ver mensen altijd afdwalen bij fokkerij en afstamming Tong uitsteken Heb die man overigens een paar keer op foto gezien en vind hem wel wat oubollig idd Schijnheilig (sorry als ik iemand kwets)

ff weer on-topic: Iemand had het laatst over leuke hengstencombinaties en toen riep ik: doe mij maar een krack c x gribaldi of iets dergelijks Haha!
Laatst bijgewerkt door yvetje op 22-11-03 01:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:17

Pipo schreef:
Je bent geen moddie, dus niet de persoon om te moeten wijzen op andermans verantwoordelijkheden. Eerst even aan die van jezelf werken.

Gelukkig hebben we het rooie uitroeptekentje nog

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:18

Die zal wel allang zijn aangeklikt hoor kayla Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:19

MissHIS schreef:
Heb hem vandaag niet gezien, dus...

...we houden het erop dat hij vandaag, bij wijze van grote uitzondering, niet passend bij zijn leeftijd gekleed ging...

Ik zie hem vast dinsdag wel weer.

Goed, JEn...........zelfs jij vind dit beter gekleed ( denk ik). Een vriend van mij ( en toekomstige baas) die weet zich behoorlijk te kleden, al had Saluut een zeer slecht moment gezien van hem.

Maar die heeft een pak in het donkerbruin, heel donkerbruin, met een heel licht ribje erin, zo ligt dat je het amper ziet. Je moet zelfs even nadenken, is het bruin of zwart. Met een lichtblauwe + donkerbruin gestreepte stropdas erbij............daarbij zeer mooie van bommel schoenen. Kijk die is spuuglelijk die man, maar kleed zich zo walgelijk goed, dat ie nog wel iets leuks over zich heeft.

En zo heeft hij zijn hele kast vol met Boss en Armanipakken, en dat kleedt wel hoor

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:19

Kayla"]
[quote="Pipo schreef:

[/quote]

hahaha noodsituatie! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:20

Kayla"]
[quote="Pipo schreef:

[/quote]

Kayla welkom..............
Zijn die niet voor noodsituaties, waarbij er weer op de man word gespeeld. Nu is inderdaad zo dat 1 persoon af en toe voorbij komt en op de man speelt, maar dat zijn we gewend, als dat niet gebeurd missen we zelfs de persoon.

Geloof dat niemand echt afgemaakt word in dit topic, en dus ook geen ordinair gevecht.............alleen maar prutsmuts.

Maar als jij vind dat het te ver gaat, neem gerust het uitroepteken.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-11-03 01:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:20

Zeg pipo wat vond je precies positief aan de Hemmingway's?