[TI] 25-05 NSvT Tinkerrit Dwingeloo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mar__

Re: 25-05 NSvT Tinkerrit Dwingeloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 22:10

Hier ook weer thuis!

Mazzel gehad met het weer...

In het najaar organiseren we weer een rit! Maar waar daar gaan we nog even over nadenken :D

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 22:39

Hier ook weer thuis (al een paar uur). Enorm leuke dag gehad, wel bekaf nu, dus duik zo m'n bedje in. Morgen maar eens kijken of er nog geslaagd beeldmateriaal tussen zit, heb wat foto's en filmpjes met mn telefoon proberen te maken.

Wil iedereen bedanken voor de gezellige rit en alles erom heen :)

Mar__ schreef:
Hier ook weer thuis!

Mazzel gehad met het weer...

In het najaar organiseren we weer een rit! Maar waar daar gaan we nog even over nadenken :D

DFW?
Mag ook wel hier hoor , met 12 Tinkers op stal heb je iig genoeg animo :)) (en de omgeving is ook prima in orde :) ) :P

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 00:08

Richting Groningen kom je alweer te ver voor de menseb uit Twente enzo. Opzich is wat dat betrefd Dwingeloo wel ideaal. Is vanuit Groningen, Friesland, oosten en zelfs amuit midden nog goed aan te rijden :).

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 13:45

Goh, ik weet nu ook waarom Dunla zo pinnig tegen Cailey was... madam is pishengstig :')
Mijn instructrice was net hier bij ons in de rijbak met haar E-pony ruintje en Dunla kon d'r ogen niet van hem afhouden en maar steeds kleine plasjes doen _O-
Is dus maar goed dat je Nuadhu niet mee had Chantal. Hij zal zich wel gedragen hebben, ik heb alleen zo mijn twijfels of Dunla dat wel had gedaan :D

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 14:26

Haha die Dunla toch! En ik haar maar het voordeel van de twijfel gunnen door het op de vliegjes te gooien... Muts :D

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:12

Fayette liet zich daarnet ook even van d'r 'leiderpositie' zien. Die was blijkbaar niet zo gecharmeerd van het geflirt van Dunla eerder vanochtend dat Flet nu steeds Dunla aan het opdrijven is en probeert te dekken :')

Echt die paarden van mij... stelletje rare beesten zijn het :')

daniweerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:51

Herinner me nog steeds de show bij Noella :D kon wel door de grond zakken van schaamte :o met het geflirt van jouw beide dames en mijn doorgeknalde Guiness omdat hij hengstige dames zag _O- _O-

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:09

hengstveulen schreef:
Herinner me nog steeds de show bij Noella :D kon wel door de grond zakken van schaamte :o met het geflirt van jouw beide dames en mijn doorgeknalde Guiness omdat hij hengstige dames zag _O- _O-

Ow god ja _O- toen waren ze ook zo inene instand hengstig van al dat mannelijk moois wat daar rondliep. Ik schaamde me net zo hard voor die dames van me :o