Te zwaar voor shetlander?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 14:41

jillhorses schreef:
Lara_Silver schreef:
TS, over onderschrift gesproken, hopelijk heb je het netjes gevraagd voordat je het onderschrift van bokker LS_fotos klakkeloos overgenomen hebt? :)

edit: Daarbij heeft xVerax gelijk. Lees je onderschrift nog eens goed door. Erboven staan, niet alleen figuurlijk boven het commentaar, maar ook letterlijk boven de shet, waarmee bedoeld word er niet op gaan zitten. ;)

Kijk eens even op bokt rond honderden mensen hebben dit onderschrift wedden dat ze het niet allemaal hebben gevraagd?
Ps, ben je levenloos als daarover gaat zeuren:-)

Als ik leef, hoe kan ik dan levenloos zijn? Beetje onlogisch lijkt me? ;) Daarbij is het zeer onbeschoft zomaar het onderschrift van iemand te kopiëren.

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 14:45

het is niet eens een shetlander het is een welsh a en je bent er nu wel te groot voor

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 14:51

jillhorses schreef:
Met alle respect maar ik weet dat dit hem niet belast

met alle respect maar een pony is een vluchtdier en zal nooit laten zien dat die ergens last van hebt. Op het moment dat ze dit wel laten zien ben je al veel te laat en is er al schade aan het lichaam ;)

jillhorses

Re: Te zwaar voor shetlander?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-13 15:04

Hebben jullie de foto gezien ik ben echt NIET te lang zelfs mijn instructrice zegt hut

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 15:08

Ja, wij hebben de foto's gezien en zijn nog steeds van mening dat jij te groot bent voor een shetlander. Ik weet dat het lastig te accepteren is, maar het is gewoon zo. Zoals Lifaya zegt: paarden zijn vluchtdieren en laten gewoon niet snel zien dat ze pijn hebben. En als je het al ziet, dan ben je al te laat. Dus denk aan de gezondheid en het welzijn van de shetlander

En als je instructrice zegt dat je niet te lang bent, dan is het tijd dat je een nieuwe instructrice zoekt aangezien deze er geen verstand van heeft.

Mendieny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 15:54

Douraque schreef:
Ja, wij hebben de foto's gezien en zijn nog steeds van mening dat jij te groot bent voor een shetlander. Ik weet dat het lastig te accepteren is, maar het is gewoon zo. Zoals Lifaya zegt: paarden zijn vluchtdieren en laten gewoon niet snel zien dat ze pijn hebben. En als je het al ziet, dan ben je al te laat. Dus denk aan de gezondheid en het welzijn van de shetlander

En als je instructrice zegt dat je niet te lang bent, dan is het tijd dat je een nieuwe instructrice zoekt aangezien deze er geen verstand van heeft.

Hier ben ik het mee eens.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 16:39

Weetje, laat dit topic maar sluiten en rij maar lekker door op je pony ;)
Als jij vind dat het kan moet je het toch doen?

Maar bah, wat heb ik een hekel aan kinderen zoals jij.Lekker egoïstisch zijn en die pony naar de klote rijden omdat jíj dat leuk vind.. bah..

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 16:40