Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pipo schreef:punt 2. Dat komt omdat je het op jezelf betrekt Sarabande!
sarabande"]
[quote="Pipo schreef:punt 2. Dat komt omdat je het op jezelf betrekt Sarabande!
Pipo"]
Ik vraag alleen waarom dit topic niet gestart mag worden, en waarom iedereen zo op de kast vliegt over waarom de topicstarter het vraagt?
[/quote]
Tuurlijk mag deze vraag gesteld worden, maar ook in mijn ogen is de topicstarter niet helemaal geloofwaardig, eerst zegt ze het verhaal niet (helemaal) te kennen en later weet ze ineens details!
[quote="Stephany"]
het is meer dat ik niet tegen onrecht kan en ik hoorde van deze zaak en dan hoor je ook weer die misstanden binnen de KWPN en daarom wilde ik gewoon meer weten ho dat in elkaar zit, meer niet!
[/quote]
[quote="Stephany schreef:Dat verrichtingsonderzoek was helemaal niet zo slecht!! Een bekende paardentrainer wilde juist verder trainen met Guldenberg, omdat hij het best wel mee vond vallen. Guldenberg was wel wat stijf, maar niet in die mate dat hij weer afgekeurd moest worden.....dat had duidelijk een andere reden..............
Pipo schreef:Pb's sturen en geen oude koeien uit de sloot halen noem ik raar reageren ja.
Niet iedereen is van de generatie dat ie alles uit het verleden weet.
sarabande"]
[quote="Pipo schreef:Pb's sturen en geen oude koeien uit de sloot halen noem ik raar reageren ja.
Excuseme"]
[quote="sarabande"][quote="Pipo schreef:Pb's sturen en geen oude koeien uit de sloot halen noem ik raar reageren ja.
Anna42"]
[quote="Excuseme"][quote="sarabande"]
[quote="Pipo schreef:Pb's sturen en geen oude koeien uit de sloot halen noem ik raar reageren ja.