Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Excuseme schreef:Hoe belangrijk is sex in een relatie? Als de sex niet goed is volgens een der partijen, dan is ie voor ca 80% van belang voor de realtie, als ie goed is, maar voor 20% verantwoordelijk voor het voortbestaan van de relatie. Dus in de gelukkige relaties zal vermoedelijk een der partijen het wel buiten de deur halen.
Excuseme schreef:Hoe belangrijk is sex in een relatie?
Pipo"]
[quote="Excuseme schreef:Hoe belangrijk is sex in een relatie? Als de sex niet goed is volgens een der partijen, dan is ie voor ca 80% van belang voor de realtie, als ie goed is, maar voor 20% verantwoordelijk voor het voortbestaan van de relatie. Dus in de gelukkige relaties zal vermoedelijk een der partijen het wel buiten de deur halen.
saluut"]
[quote="Excuseme schreef:Hoe belangrijk is sex in een relatie?
Excuseme"]
[quote="saluut"][quote="Excuseme schreef:Hoe belangrijk is sex in een relatie?
Pipo schreef:Ik zou mij niet druk maken Excuseme, ik ga regelmatig ( zeer regelmatig) op vrijdagavond stappen in Enschede, en ben nog nooit een aantrekkelijke man tegengekomen.
Oei een keer trouwens, maar toen ie begon te praten verstond ik er geen zak meer van................
Of is ze ergens anders?????????????
Pipo schreef:Trouwens, dat jij gewoon op een openbaar forum toegeeft dat je buiten de deur n**kt, dat vind ik wel wat.
Uhh, zit ze ook op bokt?
Citaat:pipo, ik kan me voorstellen dat een oogverblindende schoonheid als jij zeer hoge maatstaven aan de dag legt als het gaat om aantrekkelijkheid, temeer daar jouw zelfvertrouwen en verbale kwaliteiten een gemiddelde tukker in zijn schulp zal doen kruipen