Lowina vervangt Hascal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:47

Ai, wat verstaan we daar onder.
Flirten, nee, dan ga ik toch wel geregeld vreemd Haha! En ja, wat versta je onder flirten?
Zoenen, komt aardig in de buurt.
De daad is buiten. Doei, doei Eigenlijk zoenen ook, als het goed is heeft iemand aan mij genoeg.
Het gaat me eigenlijk vooral om de gevoelens.

En nu jij!
Laatst bijgewerkt door chantal1 op 31-10-03 21:50, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:48

Zoenen, en de daad............weet niet zoveel anders. Dat vind ik toch wel vreemdgaan hoor.

En zwanger worden van een andere man vind ik helemaal vreemdgaan.

Volgens mij als je een lange relatie hebt en je mag niet meer flirten dan word het een SAAIE boel..........nou lijkt me de rest van je leven met een en dezelfde man ook een saaie boel trouwens.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:51

Hmm, saai, ik weet het niet. Ik geloof nog steeds wel een beetje in "de ware". Misschien naïef maar wel hoopvol!

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:12

Het een sluit het ander niet uit, je kunt je leven lang aan een en dezelfde partner gerelateerd zijn, maar de opwinding ergens anders halen. Vreemdgaan begint voor mij al bij de intentie om daadwerkelijk iets te gaan zoeken op dat vlak, nog niet bij de fantasie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:17

Als het al om de fantasie gaat, gaat de hele wereld vreemd volgens mij.....................hmm hoe wast ook al weer: 1 op de 3 huwelijken toch die stranden?

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:27

Hoe belangrijk is sex in een relatie? Als de sex niet goed is volgens een der partijen, dan is ie voor ca 80% van belang voor de realtie, als ie goed is, maar voor 20% verantwoordelijk voor het voortbestaan van de relatie. Dus in de gelukkige relaties zal vermoedelijk een der partijen het wel buiten de deur halen. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:30

Excuseme schreef:
Hoe belangrijk is sex in een relatie? Als de sex niet goed is volgens een der partijen, dan is ie voor ca 80% van belang voor de realtie, als ie goed is, maar voor 20% verantwoordelijk voor het voortbestaan van de relatie. Dus in de gelukkige relaties zal vermoedelijk een der partijen het wel buiten de deur halen. Lachen



Of beide partyen terwijl ze het niet van elkaar weten Haha!

Tja, en hoe kan de sex goed blijven als je het al 20 jaar met elkaar doet????

( Arme Joost, die schrikt zich een ongeluk als ie online komt Haha!)

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:34

Excuseme schreef:
Hoe belangrijk is sex in een relatie?


Wel vrij Belangrijk, heb net bedacht dat ik mijn ex vooral mis qua sex.... De rest van hem ben ik aardig zat en hoef ik niet meer zonodig, maar dat andere kunnen we toch gewoon blijven doen?? Schijnheilig
Ga dat hem maar eens voorstellen denk ik Haha! Haha!
Laatst bijgewerkt door Pino24 op 31-10-03 22:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:34

Pipo"]
[quote="Excuseme schreef:
Hoe belangrijk is sex in een relatie? Als de sex niet goed is volgens een der partijen, dan is ie voor ca 80% van belang voor de realtie, als ie goed is, maar voor 20% verantwoordelijk voor het voortbestaan van de relatie. Dus in de gelukkige relaties zal vermoedelijk een der partijen het wel buiten de deur halen. Lachen



Of beide partyen terwijl ze het niet van elkaar weten Haha!

Tja, en hoe kan de sex goed blijven als je het al 20 jaar met elkaar doet????

( Arme Joost, die schrikt zich een ongeluk als ie online komt Haha!)
[/quote]

Henk Westbroek (vijftiger) zei eens dat zijn sex net zoiets was als een magnetronmaaltijdje. Jeetje, je zet me wel aan het denken met jouw opmerking: of beide partijen halen het buiten de deur. Terwijl juist vanavond mijn partner uit eten is met vrienden. Kijk dat ik het doe is daar aan toe, maar het moet toch niet zo zijn, dat mijn partner ook vreemdgaat.

Over Joost? Maak je geen zorgen, hij begon dit topic door de vergelijking naar de mens te trekken.

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:36

saluut"]
[quote="Excuseme schreef:
Hoe belangrijk is sex in een relatie?


Wel vrij Belangrijk, heb net bedacht dat ik mijn ex vooral mis qua sex.... De rest van hem ben ik aardig zat en hoef ik niet meer zonodig, maar dat andere kunnen we toch gewoon blijven doen?? Schijnheilig
Ga dat hem maar eens voorstellen denk ik Haha! Haha!
[/quote]

Saluut, jij hebt het ook door; waarom een koe kopen als je af en toe eens een glaasje melk wil drinken.

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:38

Excuseme"]
[quote="saluut"][quote="Excuseme schreef:
Hoe belangrijk is sex in een relatie?


Wel vrij Belangrijk, heb net bedacht dat ik mijn ex vooral mis qua sex.... De rest van hem ben ik aardig zat en hoef ik niet meer zonodig, maar dat andere kunnen we toch gewoon blijven doen?? Schijnheilig
Ga dat hem maar eens voorstellen denk ik Haha! Haha!
[/quote]

Saluut, jij hebt het ook door; waarom een koe kopen als je af en toe eens een glaasje melk wil drinken.
[/quote]

Hahahah inderdaad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:38

Ik zou mij niet druk maken Excuseme, ik ga regelmatig ( zeer regelmatig) op vrijdagavond stappen in Enschede, en ben nog nooit een aantrekkelijke man tegengekomen.

Oei een keer trouwens, maar toen ie begon te praten verstond ik er geen zak meer van................

Of is ze ergens anders????????????? Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:41

Trouwens, dat jij gewoon op een openbaar forum toegeeft dat je buiten de deur n**kt, dat vind ik wel wat.

Uhh, zit ze ook op bokt?

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:43

Pipo schreef:
Ik zou mij niet druk maken Excuseme, ik ga regelmatig ( zeer regelmatig) op vrijdagavond stappen in Enschede, en ben nog nooit een aantrekkelijke man tegengekomen.

Oei een keer trouwens, maar toen ie begon te praten verstond ik er geen zak meer van................

Of is ze ergens anders????????????? Haha! Haha!


pipo, ik kan me voorstellen dat een oogverblindende schoonheid als jij zeer hoge maatstaven aan de dag legt als het gaat om aantrekkelijkheid, temeer daar jouw zelfvertrouwen en verbale kwaliteiten een gemiddelde tukker in zijn schulp zal doen kruipen. Mijn partner is trouwens naar Hengelo. Maar vertel, wat doe jij regelmatig in Enschede, toch niet echt om de hoek als je in de Randstad woont?

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:45

Pipo schreef:
Trouwens, dat jij gewoon op een openbaar forum toegeeft dat je buiten de deur n**kt, dat vind ik wel wat.

Uhh, zit ze ook op bokt?


Hoho, hadden ze jou op een training niet verteld dat aannames dodelijk zijn? Ik had je al verteld dat ik onder vreemdgaan ook de intentie tot erbij reken. Dus buiten de deur n****n is wat al te kort door de bocht

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:47

Pipo rijdt op het tankpasje van de baas Haha! Vandaar dat we ook wel eens in Enschede, Hengelo en Zwolle gaan stappen Knipoog

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:48

Trouwens, waar is Chantal gebleven, die zal toch niet buiten de deur aan het ??? zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:50

Heb vriendinnetjes in Enschede, dus regelmatig in Grand Cafe te vinden.
Vind het daar ook wel gezellig! Vooral al die bobo's in die kroeg, ik wil zo graag maar het lukt me niet. En dan in de zeik nemen Haha!
Is ze naar de Appel??? Ook wel grappig!

Aannames zijn dodelijk dat klopt. Sorry!!!

Citaat:
pipo, ik kan me voorstellen dat een oogverblindende schoonheid als jij zeer hoge maatstaven aan de dag legt als het gaat om aantrekkelijkheid, temeer daar jouw zelfvertrouwen en verbale kwaliteiten een gemiddelde tukker in zijn schulp zal doen kruipen


Mits je dit niet sarcastisch bedoelt, dan ben ik nu verlegen Bloos!

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:53

Pipo schreef:

Mits je dit niet sarcastisch bedoelt, dan ben ik nu verlegen Bloos!


Pipo, ik zou, om je verlegenheid weer op te heffen, je een lelijk mormel kunnen noemen, maar dan zou ik de waarheid toch ernstig geweld aandoen. Ie bint n lekker wief, heb je dat nog nooit gehoord in Enschede?

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:57

Zit je nou met Pipo te flirten excuseme???

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:00

saluut schreef:
Zit je nou met Pipo te flirten excuseme???


Hoezo, jaloers, Saluut? Nee hoor, vertel gewoon de waarheid.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:01

Triootje? Bloos! Ach vandaag ben ik ook een stout Knipoog Knipoog
Laatst bijgewerkt door greetje op 31-10-03 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:01

Hahaha nee jaloers niet! Kom je soms ook mee stappen in hilversum vanavond? Hahaha kijken of ze jou als gemiddelde tukker ook in je schulp kan laten kruipen Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:03

Gadver Greetje, dat gaat me qua fokkerij weer net wat tever.

Sffeertje is trouwens wel stukken beter dan op al die andere topics op fokkerij.

Bart blij met ons????? Haha!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:07

Als jullie het dan ook nog eens een beetje in de richting van Ontopic konden houden Tong uitsteken
En ik ben geloof ik een van de weinige mensen hier die de kleur roan wél mooi vind Haha!