Gefeliciteerd! Wat een leukerd! Mooie aftekeningen heeft hij!
Muds
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-12 21:23
Het beestje heeft een naam.. eindelijk Ik heb al zo lang hengstennamen klaarliggen en allemaal pasten ze niet.. (Note: Ik heb bij Muddy als thema 'merknamen') Bruno Banani: nee, da's voor een bruine. Magnum Classic: nee, da's voor een effen zwarte. Armani Blue: nee, da's voor een schimmel. Mexx Black, Blackberry, Max Factor, zelfs Nintendo (now you're playing with power ) en Playboy kwamen voorbij, maar het was het allemaal net niet. Gek genoeg is dit mannetje niet alleen op koninginnedag geboren, hij heeft ook gewoon iets aristocratisch over zich heen en daar hoort gewoon een soortgelijke naam bij. Dus zodoende is het geworden..
Hij is prachtig en zijn naam is ook geweldig! Gefeliciteerd met deze man Toch wel geinig van iedereen die gegokt heeft zag ik zo 1,2,3 maar 2 mensen die zwartbont hebben gezegd waaronder jij zelf
Het wordt trouwens wel eens tijd voor droogfoto's, of niet? De foto's van de eerste dag:
Doulton is best een charmeur. Roept nu al naar de dames (er staan er nog 3 in de rijbak naast de wei van Muddy en hem) en -niet lachen- hij houdt van zoenen Alleen z'n moeder niet zo
Mooi kereltje
Ze hebben zelfs de vlag voor hem uitgehangen
Muds
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-12 22:30
En de foto's van gisteren:
Checken of 'ie al borsthaar heeft
Kriebelvliegjes
Mama kusje?
Ik vond het gele halstertje wel mooi kleuren bij de paardenbloemen Alleen jammer dat Muddy dacht dat ik met een broodje aan kwam zetten en lekker op het neusriempje begon te kauwen Dat was dus gauw vies
rudolph
Geplaatst: 03-05-12 09:39
wauw wat een prachtig veulen! gefeliciteerd met dit mooie mannetje
Hahaha, je treft het, ik heb echt nét nieuwe foto's gemaakt, ik ben net binnen Vandaag even bewerken en dan later vandaag of morgen een nieuw topic. Dus hij is in de maak