Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LLusitana schreef:Ga voor jezelf na of je er ongelukkig van wordt als dit paard niet van jou wordt. Is het antwoord ja, dan gewoon de prijs betalen, meteen uit je hoofd zetten en gaan genieten van je paard.
Ik ken de situatie. Ik heb niet eens onderhandeld over mijn eerste paard, dat ik voordat ik het kocht al jarenlang kende. Ook veel te duur gekocht maar er was geen sprake van dat ik dit paard niet zou kopen. Dat geld ben je zo vergeten.
MarjanB schreef:Haha zal wel Libero H zijn haha dat zijn vaak van die draken...
Waar wil jij haar voor gebruiken als je haar koopt? Of is ze voor de handel?
anneliesdj schreef:Klinkt wel als een karakter idd, kan een voordeel zijn maar voor de gemiddelde ruiter is het eerder een nadeel.LLusitana schreef:Ga voor jezelf na of je er ongelukkig van wordt als dit paard niet van jou wordt. Is het antwoord ja, dan gewoon de prijs betalen, meteen uit je hoofd zetten en gaan genieten van je paard.
Ik ken de situatie. Ik heb niet eens onderhandeld over mijn eerste paard, dat ik voordat ik het kocht al jarenlang kende. Ook veel te duur gekocht maar er was geen sprake van dat ik dit paard niet zou kopen. Dat geld ben je zo vergeten.
Als je 't geld hebt is het makkelijk gezegd maar wat als je 't paard graag wilt maar de prijs gewoon ver boven budget ligt terwijl je weet dat de werkelijke waarde wél binnen budget zou passen?
Lekker banketstaaf dan.
anneliesdj schreef:Als je echt ambitie's hebt zou ik me er serieus niet druk om maken.
Zoek voor minder een leuke van mp, een die er wel over wil en er niet nijdig van wordt.
Er loopt zoveel leuks rond, ga lekker rondkijken dan zie je snel genoeg een paard wat beter is en minder kost.
Jobet schreef:Ze gaat niet voor minder weg volgen hem is ze het waard. Ik denk idd dat hij het niet door heeft en ook niet wil inzien, en hij blijft erbij dat ze een mooi papier heeft om te kunnen springen ........
anneliesdj schreef:Je kunt altijd nog iemand anders vragen 'op de advertentie af te komen' en haar voor een lagere prijs proberen te kopen. Misschien dat een vreemde met goede argumenten wel wat met hem kan.