Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AdnerB schreef:lees ik er nu overheen of???
TS zegt dat zij 200 euro aan dekgeld erg veel geld vind en zij een niet zo groot bedrag tot haar beschikking heeft.
wat nou als de shet en/of het veulen veel medische zorg nodig zal hebben?wie draaid er dan voor deze kosten op..TS haar ouders?
Enig idee hoeveel medische zorg er aan te pas zou KUNNEN komen,tijdens de dracht,tijdens de bevalling of als het veulen pas geboren is?
fiona1 schreef:Bij mijn laaste veulen heb ik van 23:00 tot 3:30 op de nageboorte gewacht, vinden je ouders dat goed, heb je stallen aan huis? Als je geen geboorte alarm hebt moet je wel waken. Ik ging om de 2 - 2,5 uur kijken, maar ik ben 38 en hoef 's ochtends niet meer naar school.
dieuwertje_ schreef:fiona1 schreef:Bij mijn laaste veulen heb ik van 23:00 tot 3:30 op de nageboorte gewacht, vinden je ouders dat goed, heb je stallen aan huis? Als je geen geboorte alarm hebt moet je wel waken. Ik ging om de 2 - 2,5 uur kijken, maar ik ben 38 en hoef 's ochtends niet meer naar school.
mijn stal staat tegenover mijn kamers raam.
en mijn ouders zouden er geen problemen mee hebben als ik 1 dag niet naar school ga.
dieuwertje_ schreef:Weet je wat...
als jullie allemaal zeggen dat ik beter geen veulen kan nemen doe ik het wel niet..
_Esther_87_ schreef:dieuwertje_ schreef:Weet je wat...
als jullie allemaal zeggen dat ik beter geen veulen kan nemen doe ik het wel niet..
Ik geloof niet dat iemand heeft gezegd dat je geen veulen moet nemen....Er zijn alleen een aantal mensen die het verstandiger vinden om een veulen te kopen in plaats van te fokken. En daar zijn verschillende goede redenen voor genoemd..En echt waar, je gaat net zo gek zijn op een gekocht veulentje hoor!
dieuwertje_ schreef:Weet je wat...
stef schreef:dieuwertje_ schreef:Weet je wat...
Nee, en dat is geloofwaardig ....
Meid, we zitten hier niet om je dwars te zitten maar om je te adviseren. Daar is een forum voor bedoelt, maar ipv van interesse te tonen, door te vragen etc, gooi jij direct je kont tegen de krib, en daar werk je alleen maar mensen mee tegen je in het harnas
stef schreef:Dat doe je jezelf aan, het is de toon die de muziek maakt, en als jij alleen maar in hakt op mensen die de tijd en moeite nemen je te adviseren.... Tja....