Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En ik ben daar aanwezig met mijn d-ponymerrie en hengstveulen...
petraaken schreef:ik plukte mijn veulens altijd zoveel mogelijk als ze naar de keuring gingen als ze in het verharen waren
Maar goed misschien aankomende dagen als het warmer is dat het dan wel beter los laat... Gelukkig had ie geen enorme veulenvacht, maar het is nou eenmaal mooier als ie er vanaf is!
ponyparadijs schreef:Dan ben je ook Djinn fan hoor Rianne want dat is echt de jonge versie van Marissa!
Maar ligt een beetje aan de rubriekindeling of ik haar ga zien... Heb alleen een veulen ingeschreven en afhankelijk van het weer en hoe ik me voel blijven we nog even hangen.agee schreef:Heb jij trouwens een bevestiging gehad van je inschrijving? Ik heb niets teruggekregen, dus nu begin ik te twijfelen of mijn inschrijving wel goed is doorgekomen.
xinram schreef:Wanneer je een week voor aanvang van de keuring niets per post ontvangt omtrent je inschrijving dan zou ik me wel zorgen gaan maken.
Dan tonen ze toch net ff wat mooier!
en dat zelfs nog na een kort nachtje
petraaken schreef:Hoe staat het qua wind? Weet uit ervaring dat het daar soms veel meer kan waaien dan op andere plaatsen. Ik heb daar al meer met dikke sweater rondgelopen dan in korte mouwen.