KWPN bruinschimmel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole288

Re: KWPN bruinschimmel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 22:46

Moderatoropmerking:
Foto's als link plaatsen aub, anders wordt dit te veel een fotoverzameltopic. Bedankt :)

Juulhof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 21:58

Keep on posting people!

Futurefox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 22:03

lauraaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 22:16

Oo leuk al die bruinschimmels! Ik heb een puppypaard-bruinschimmel, dan wel geen kwpner maar een halfbloed lusitano. Maar kan me echt niet voorstellen dat die ooit wit word. Ookal zie ik nu al wel flink verschil.

Leuk om al die foto's te bekijken :D!

Hier een fototje als 2 jarige:
http://imageshack.us/photo/my-images/847/imag3818.jpg/

En deze foto is van een maandje geleden (wel een beetje stomme foto :P, maar heb verder geen recente duidelijke fotos zonder zadel). Nu is die 4, dus 2 jaar later
http://imageshack.us/photo/my-images/43/sam0270ag.jpg/

Juulhof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 08:38

paardje van lauraaaa lijkt ontzetten veel op die van mij!
wat een cutiee!
die van mij begint nu ook onzettend veel op zen hoofd te verkleuren echt leuk dat hele proces van het ''verschimmelen'' :D :D

irmaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 20:41

Zie in mijn profiel voor mijn toverbal, hij heeft er lang over gedaan maar is nu toch echt schimmel :D
Het is trouwens het veulen in mijn avatar.

lauraaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:20

JVDH_ schreef:
wat een cutiee!
die van mij begint nu ook onzettend veel op zen hoofd te verkleuren echt leuk dat hele proces van het ''verschimmelen'' :D :D

Haha ik vind ze ook wel lijken inderdaad, die van jou heeft ook zoon heerlijk koppie. Gaaf dier hoor! Maar die van jou is nog wel wat bruiner vergeleken die van mij, want de mijne is natuurlijk pas vier. Ik vind het echt super leuk om die foto's een beetje te vergelijken! Toen ik deze kocht als 1,5 jarige had ik echt noooooit gedacht dat die echt echt gaat schimmelen, ook al zei iedereen het :+

Juulhof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 07:52

lauraaaa schreef:
JVDH_ schreef:
wat een cutiee!

Haha ik vind ze ook wel lijken inderdaad, die van jou heeft ook zoon heerlijk koppie. Gaaf dier hoor! Maar die van jou is nog wel wat bruiner vergeleken die van mij, want de mijne is natuurlijk pas vier. Ik vind het echt super leuk om die foto's een beetje te vergelijken! Toen ik deze kocht als 1,5 jarige had ik echt noooooit gedacht dat die echt echt gaat schimmelen, ook al zei iedereen het :+

ik had dat ook niet gedacht!
Die van mij is pas vijf! En heeft idd net zoon lekker koppie als die van jou hihi!
Gr!