Als ze wel in het stamboek is opgenomen maar geen ster dan toch ook zeker?
Ziolette
Geplaatst: 18-09-11 22:19
Jord schreef:
Als ze wel in het stamboek is opgenomen maar geen ster dan toch ook zeker?
Nee, je kan bij inschrijven alleen kiezen voor reg. A, veulenboek of ander stamboek. Daarbij staat de tekst "Thuiskeuren is niet bedoeld voor merries die reeds zijn opgenomen in het stamboek."
Ik ben van plan met mijn 2 jarige merrie King Kolibri x Voltaire x Lucky Boy naar de keuring te gaan. Zit nog te twijfelen om haar te laten PROKKEN, ze is rontgenologisch goedgekeurd in maart, maar moet even kijken of ik er nu voor PROK laat gaan.. (weet iemand of de prijzen hiervoor verschillen per kliniek die mag PROKKEN?)
Dit is ze als 1,5 jarige deze is van ong 2 maanden geleden
MariekeA
Geplaatst: 22-09-11 21:47
xlisza schreef:
(weet iemand of de prijzen hiervoor verschillen per kliniek die mag PROKKEN?)
Vorig jaar was voor nakomelingen onderzoek, dus dat betaalde KWPN. Dit jaar of begin volgend jaar dus aanvullende foto's. Ik heb al een prijs van edigit, maar zal Ell eens bellen! Dank voor de tip!
2 klinieken hier in frl doen voor 410 excl btw..prok en of sport keuring , maakt geen verschil....er zit wel behoorlijk verschil in prijzen volgens mij....
Bij ons hier kost prokken €468 incl btw. Misschien dus nog maar even gaan rondbellen voor een andere kliniek..
Espie
Geplaatst: 28-09-11 16:58
Wij gaan vOlgend jaar ook na de Keuring met Onze 2-jarige merrie Andretti x Krack x Sandro hit
Ze had het nakomeling onderzoek al gehadt voor OC en OCD, Dat was goed.. en heb 2 weken geleden de aanvullende foto's laten maken, dat zag er ook allemaal goed uit. Nu afwachten wat het KWPN er van zegt.
Ik heb de merrie even op Paardenfokken opgezocht Espie, omdat ik het een beetje apart vond dat ze op Sandro Hit terug gefokt zou zijn, als ik de goede heb gevonden is dat ook niet waar en is ze een Andretti x Krack x Contango. Mooi paard en ook al zo'n mooie maat.
Voor onze Uphill merrie Elbria is vandaag post gekomen van het KWPN, ze is nu officieel een Prok merrie.