Gloria Belle v: Apache x Contango x Ulft

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Miran71

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 13:23

Het wat leuk..... een topic over ons veulen <3

Na lange gesprekken met de fokster van Gloria Belle mochten wij haar eind september kopen *\o/*

Afgelopen zondag hebben wij Gloria Belle naar de opfok van Irma Sieling in Drenthe gebracht.

Uiteraard hoop ik dat ze goed en gezond op zal groeien en dat al jullie mooie woorden uit mogen komen :D

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 13:58

heel veel geluk met deze knapperd!

al heb je met zo'n kwaliteit weinig geluk meer nodig

Miran71

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 16:55

Rhea schreef:
heel veel geluk met deze knapperd!

al heb je met zo'n kwaliteit weinig geluk meer nodig

Dank je wel....... ik hoop dat je gelijk hebt..... maar geluk hebben we allemaal wel een beetje nodig ;)

Kajanus

Re: Gloria Belle v: Apache x Contango x Ulft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 17:17

Gefeliciteerd Miran met je aangekochte toppertje en ik hoop dat ze heel goed en gezond uit gaat groeien en dat ze het heel goed gaat doen, maar dat kan bijna niet anders.

Miran71

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 21:35

Dank je wel Kajanus :-)

debelles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-11 18:56

Miran71 schreef:

Na lange gesprekken met de fokster van Gloria Belle mochten wij haar eind september kopen *\o/*

Afgelopen zondag hebben wij Gloria Belle naar de opfok van Irma Sieling in Drenthe gebracht.

Uiteraard hoop ik dat ze goed en gezond op zal groeien en dat al jullie mooie woorden uit mogen komen :D

Hé Miranda,
Dus je hebt het topic gevonden???? !!! :D :D :D
Mooi hè?!

:9

Miran71

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 19:20

Zeker een mooi topic. Jammer dat ik niet zo goed weet hoe je foto's moet plaatsen...... maar ja, ik kan ook niet zulke mooie foto's maken als jij ;) ..... dus er zit niets anders op, dan dat jij met regelmaat met jouw fotocamera moet langs komen *\o/*

debelles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-11 23:26

Miran71 schreef:
Zeker een mooi topic. Jammer dat ik niet zo goed weet hoe je foto's moet plaatsen...... maar ja, ik kan ook niet zulke mooie foto's maken als jij ;) ..... dus er zit niets anders op, dan dat jij met regelmaat met jouw fotocamera moet langs komen *\o/*

Dat is goed hoor!!!! :D :j

onbekend0207

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 21:53

Wat een super chique veulen!

Miran71

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 12:09

X_Audrey schreef:

Dank je wel Audrey..... Ik zie dat jij een familielid rijdt...... Wat leuk.....Ik ben uiteraard erg benieuwd naar de foto's onder het zadel. Ik zal je andere topic in de gaten houden ;-)

onbekend0207

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 16:06

Miran71 schreef:
X_Audrey schreef:

Dank je wel Audrey..... Ik zie dat jij een familielid rijdt...... Wat leuk.....Ik ben uiteraard erg benieuwd naar de foto's onder het zadel. Ik zal je andere topic in de gaten houden ;-)

Alsjeblieft. Ja klopt inderdaad, hele fijne merrie overigens. Vrijdag zal ik rij foto's maken. Maar verwacht maar niet te veel hoor,
pas de 6de keer dat ik er dan op zit. :j

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:02

Yes geboren op mijn verjaardag :D !!!

wat een prachtveulentje :)

SantaCruz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:07

woon je in de buurt van het opfokadres? zo'n mooi veulen zou ik namelijk in een kleine groep bij me in de buurt willen hebben. Ach hier spreekt een bezorgd persoon :D

Miran71

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:17

Ik woon helaas helemaal niet in de buurt. Het is zo'n 3 uur rijden bij mij vandaan. Ik denk dat ze goed staat. Er is een kans dat ze in het voorjaar wel in de buurt komt.

Heb je zelf (slechte) ervaring met opfokbedrijven, waardoor je bezorgt bent?

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 18:38

Wat een plaatje is het! :D

Miran71

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:21

Vincy schreef:

Dank je wel..... ze heeft het van haar ouders, hahaha. Mama is erg knap en papa ook ;-)

debelles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 00:23

Miran71 schreef:
Vincy schreef:

Dank je wel..... ze heeft het van haar ouders, hahaha. Mama is erg knap en papa ook ;-)

:D ;)

Yttel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:28

Miran71 schreef:

Goh, grappig! Mijn merrie staat ook bij Irma Sieling.. Alleen die van mij is ietsje ouder.. (wordt in april 3)

Voor mij is het een half uurtje rijden. Als ik weer heen gaan, wil ik gerust je paardje even opzoeken en eventueel een foto voor je maken?

Even een kleine aanvulling: Ik heb m'n merrie net een paar dagen/weekje eerder gebracht dan, jouw paardje. Het is/was een onzekere merrie en we wilden haar niet alleen in de groep "gooien". Irma vertelde mij dat er nog een jonge merrie zou komen en dat die bij mijn merrie wou doen zodat, ze een vriendje hadden in de groep. Het zou natuurlijk heel toevallig zijn als, dit jouw paardje is.

Miran71

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 09:49

Hoi Ytell,

Wat grapppig. Uiteraard vind ik het super leuk als jij een keer gaat kijken en je wilt ook naar die van mij kijken...... en foto's nemen.....yeah!

Ik denk niet dat jouw merrie en die van mij bij elkaar zullen staan. Als het goed is, staan de veulens in een groepje bij elkaar. Er was een dag voor mij wel een veulentje nog gebracht. Daar zou die van mij samen mee gaan.....en er stond nog een koppeltje van twee. Deze zouden bij elkaar gaan. het groepje zou maximaal 8 veulentje groot worden.

Die van jou zal dan waarschijnlijk met een ouder merrietje staan..... misschien met een tweejarige ofzo?? maar goed dat weet ik uiteraard ook niet.

Als je gaat, hoor ik graag van je......leuk hoor. En foto's zijn altijd welkom ;-)

ElsemiekeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:57

chique paardje zeg !