Wauw Maaik, wat een knapperd! en hoezee een merrie... werd een keer tijd.. de hengstveulens zijn gewoon CHE gerelateerd
jennyk
Geplaatst: 08-05-11 18:16
loes-freke schreef:
lol volgend jaar maar meteen doen.
resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst
M3lisss
Geplaatst: 08-05-11 18:20
Wat een moppie zeg, gefeliciteerd!
loes-freke
Geplaatst: 08-05-11 18:26
jennyk schreef:
loes-freke schreef:
dat heb ik dus weer
Goesju
Geplaatst: 08-05-11 18:38
Wat een mooi chique veulen zeg, gefeliciteerd!
Iloveshakira
Geplaatst: 08-05-11 18:42
Zo schattig die wil ik ook. zo zou het met mijn pony ook moeten gaan.
supertammy
Geplaatst: 09-05-11 13:22
Geweldige naam Maaike!!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-11 14:28
jennyk schreef:
loes-freke schreef:
Nee, want vorig jaar werden er meer merrieveulens geboren over heel bokt gezien, maar in het DB-topic meer hengstveulens. Toen was het echt een hengstenjaar voor de mensen die er in zaten. Ook nu zijn er weer heel veel merrieveulens geboren de afgelopen week. En het verschil is gewoon opvallend groot.
De naam ligt nu ook definitief vast, bericht is onderweg naar het stamboek. Met begeleidende brief erbij, want op die duitse geboorteberichten kun je geen naam invullen. Ze wordt ingeschreven in het wedstrijdregister van het New Forest stamboek, en daarna nog geregistreerd bij het Appaloosa Stamboek.
Ik heb eigenlijk ooit gezegd 3 keer laten dekken, dan een jaar leeg, en dit is het 3de veulen op rij weer. Maar het kriebelt wel weer, en heb nog een aantal hengsten op mijn verlanglijstje staan. Heb nog een week of 3 de tijd om daarover te beslissen, op veulenhengstigheid dekken doe ik niet, want dan komt het veulen te vroeg in het jaar naar mijn zin.
loes-freke
Geplaatst: 09-05-11 18:31
mooi, is en super leuke naam. en een mooi veulen, en voor het mooiste is dat het een volle zuster is van dotje. dus ik blijf benieuwd naar........, (dat weet jij wel neonlight)
jennyk
Geplaatst: 09-05-11 18:36
neon: ik had vorig jaar ook 2 hengsten en 1 merrie. Zou heeeel graag dit jaar 2 merrie's hebben Welke hengsten op je lijstje staan?
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-11 21:46
Even denken, Don Carino du Bois (hoewel ik eigenlijk Cremello een betere match vind, maar die is nog niet goedgekeurd), Good Looking, Heidehof's Don Diego en Marjon Naughty Boy. Laatste is een jonge Verdi (halfbroer van dit veulen dus) uit de moeder van Bovenheigraaf's Camillo (en dat was de vader van het veulen van vorig jaar, Reedhill's Salt 'n Pepa).
neon: dat is een hele lijst met namen! En als ze dan een jaar leeg blijft en dan 3 jaar achter elkaar weer een veulen duurt het wel even voor je de lijst hebt afgewerkt