Gefeliciteerd! Wat een schatje, over 1 maandjes hoop ik een half broesje te krijgen. Kleurtje zou ik ook geen gok over willen doen, wordt vanzelf wel duidelijker denk ik?
Ik snap nu trouwens waarom ze zo ontzettend zorgzaam is, ben erachter gekomen dat ze een paar jaar terug bij de fokker een doodgeboren veulen heeft gehad
jolandje
Geplaatst: 27-04-11 09:52
oe, dan heb je dubbel geluk dat het dit keer zo goed is gegaan , je mag best meer foto's spammen trouwens
hij is echt prachtig stef! wat een benen! en mooi zwart is niet lelijk ik zou best een zwarte willen die kol maakt het helemaal af
yashilha
Geplaatst: 27-04-11 14:28
Aaah wat triest dat ze een dood geboren veulen heeft gehad Super mooi voor haar dat ze nu zo lekker kan moederen over Wood
anneliesdj
Geplaatst: 28-04-11 10:24
Ik kom er nu pas achter dat het er al is en ik had de avond ervoor je berichtje dat Abbey 'lek' was nog wel gezien Maar hoe krijg je 't nu toch voor elkaar dat van alle mogelijkheden ze echt een zwarte hengst krijgt (wss met smokey maar toch). Je gaat hem toch wel laten testen hé? Dat ben je alle (g)bokkers hier wel een beetje verschuldigd Ik zou het willen weten, voor die paar tientjes en met alle mogelijkheden die er waren, maar ik ben dan ook erg nieuwsgierig aangelegd Hij is in elk geval erg lief, lekker wiebelig ook nog.
Ben er nog niet uit of ik m laat testen, k zie de meerwaarde er niet zo van, en t is toch weer 50 euro
jolandje
Geplaatst: 28-04-11 17:04
stef schreef:
Ben er nog niet uit of ik m laat testen, k zie de meerwaarde er niet zo van, en t is toch weer 50 euro
maar dan weet je het wél zeker, ik heb het bij celine ook laten testen, we wisten al dat ze vos schimmelbont was, maar wilde ook weten of ze LWO positief was, dat is ze dus gelukkig niet, want dan kon ze niet naar wynn
tja, maar van genen waar moeilijkheden aan hangen is geen sprake, hij is zwart of smokey, smokey zou eventueel een hele kleine meerwaarde hebben bij verkoop, maar dan ook weer alleen als iemand hem koopt om hem op te fokken voor de HK... Maar das dus geen meerwaarde voor mijzelf
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-11 21:24
Kom ik in de wei, met cam, en ja hoor, precies de gekke 5 minuten