Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
joostvangestel schreef:Ik had het ook goed naar mijn zin. Het A jurylid keurde in ieder geval heel consistent met de vele gesprekken die ik met hem heb gehad. Jammer dat er zo weinig publiek was, daar moeten we met ons allen toch eens wat meer aan gaan doen. De Welsh pony is zo mooi, daar zouden veel meer mensen van moeten kunnen genieten.
Vinden ze een stuk leuker geloof ik dan toen ik nog manege-wedstrijdjes reed op grote paarden

moor schreef:Nog een voorbeeld: als je als "nieuweling op nu ook een topic speciaal voor de welsh pony fokkers!!een berichtje plaatst krijg je meestal nooit een reactie... Zo komen er nooit nieeuwe mensen bij...
Denk verder dat t maar net is hoe je zelf bent.. Ik zal ook niet zo gauw op iemand afstappen maar mn ouders hebben toch heel gezellig staan praten met een aantal fokkers
Daar wel idd methoden/dingen gezien waar ik niet zo snel voor zou kiezen mja, dat hou je toch wel in de paardenwereld.. Maar vind over het algemeen dat er altijd een erg leuke sfeer hangt en niemand is te beroerd om een ander even te helpen