Ook hier nogmaals gefeliciteerd! geniet vannacht nog maar even lekker van ze, want het is echt een beauty...Het is ook echt een joekel van een veulen die knieën en sprongen echt niet normaal!!
Ik zoek iets waarmee ik mijn geheugenkaart van mijn mobiel op de laptop krijg dan kan ik een foto plaatsen...
Kan je je geheugenkaart niet direct in de laptop steken? Dat kan bij mij in ieder geval wel, geen kabel of dingetje nodig.
Jayney
Geplaatst: 04-05-11 00:22
Mindim schreef:
Kan je je geheugenkaart niet direct in de laptop steken? Dat kan bij mij in ieder geval wel, geen kabel of dingetje nodig.
nee het is een hele kleine geheugenkaart past nergens in moet je in zo een usb stick stoppen maar die ligt zeer spijtig in mijn broers huis probeer het nu op een andere manier...
Vasthi
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-11 01:07
Naam wordt nog over gedacht (werknaam Gijsberta Louisa naar de kerels die haar naar buiten hebben geholpen) foto's dan misschien zo via Jayney. Ik slaap op de boerderij vannacht. Over een uur ga ik de kleine maar weer laten drinken want met de spenen vinden gaat het nog niet zo best. Ze heeft inmiddels biest binnen via een spuit en een schaal.
Vasthi
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-11 05:44
Here she is!!!!!!!! Nu snel in bad. Het is niet uit te houden in de auto, veel te koud.... en dan weer terug om de kleine te voeden. Helaas drinkt ze nog steeds niet bij Fenore.