Rambobo schreef:Zijn er trouwens niet ergens filmpjes te vinden???
http://www.kwpn.nl/site/department/map/ ... 313b036a22

edit: Of bedoelde je filmpjes onder het zadel? Daar kan ik je helaas niet aan helpen..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rambobo schreef:Zijn er trouwens niet ergens filmpjes te vinden???
ceasario schreef:[Je vergeet 1 ding dat er nog veel hengsten zijn die nog in evenwicht en dragen zoekend zijn..Maar bij die Connaisseur zie je toch wel duidelijk een 2 stukken paard dat nooit zal veranderen. Hij laat het zitten in de lenden.
ceasario schreef:yvonnepuntnl schreef:Connaisseur (Con Amore x Donnerhall)
Dat verandert mijn standpunt niet, anders was hij achter wel doortredend geweest en verwacht dat dit niet je slechtste foto's waren..
ceasario schreef:[Je vergeet 1 ding dat er nog veel hengsten zijn die nog in evenwicht en dragen zoekend zijn..Maar bij die Connaisseur zie je toch wel duidelijk een 2 stukken paard dat nooit zal veranderen. Hij laat het zitten in de lenden.
ceasario schreef:[/quote]yvonnepuntnl schreef:Connaisseur (Con Amore x Donnerhall)
Dat verandert mijn standpunt niet, anders was hij achter wel doortredend geweest en verwacht dat dit niet je slechtste foto's waren..
Suzanne F. schreef:Prachtige hengst idd. Heeft iemand een filmpje zodat ik het rug- en achterbeengebruik zelf kan beoordelen?
El_Paso2009 schreef:Als je op youtube zn naam invoerd kom je wel een aantal filmpjes tegen, is gewoon een goed paard dat misschien iets week in de lendenen is, maar dat hebben de "duitsers" wel meer. Ik heb liever een wat weke dan een strake lenden partij! Maar dat is mijn mening.Suzanne F. schreef:Prachtige hengst idd. Heeft iemand een filmpje zodat ik het rug- en achterbeengebruik zelf kan beoordelen?
juliomariner schreef:Mooi dat Astrix is goedgekeurd maar waarom geven ze hem maar een 7,5 voor houding. Dat zou in Duitsland niet gebeurd zijn. Zij weten marketing technisch wel dat ze een wereldkampioen geen 7,5 moeten geven.
Weer een gemiste kans voor het KWPN