Franske schreef:Maar ik ga ff me spullen poetsen en dan morgen weer us vroeg op
Heel veel succes iig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sarabande"]
[quote="Lovely schreef:Parkeren kost trouwens 2,50 en entree 5 euro, programmaboekje ook 5 euro, de toiletten vallen mee, 20 cent.
Citaat:Zeer positief opvallend vond ik Florencio, Scandic en nog een paar waar ik nu effies de naam niet meer van weet.
Citaat:ik heb de laatste 4 groepjes gezien van de pavocup, zaten erg leuke paarden tussen San remo heeft een diepe indruk achter gelaten. Scandic vond ik minder heb jammer genoeg special D niet egzien dat scheen een klasse apart geweest te zijn.
Citaat:Florencio voldeed volledig aan mijn verwachting, hij liet zich ook heel erg goed rijden en gedroeg zich bijzonder keurig. San Remo is gewoon een verschrikkelijk mooi paard, maar ik weet niet of hij de krachttoer van vrijdag in dezelfde mooie stijl uit gaat lopen. Scandic is een verschrikkelijk mooi paard met een best onderstel, ik vond hem alleen wat minder chique dan de paarden die ik net noemde.
gomir schreef:Ik ben erg benieuwd naar de koriander x voltaire bij de 4-jarige dressuurpaarden...Die zit alleen in het eerste groepje om 9.00 en dan ben ik er denk ik nog niet(is ruim 2 uur rijden voor mij naar Ermelo)
En ik kom eigenlijk vooral voor de 4 en 5-jarige springpaarden, daarvan wil ik er een heel aantal zien lopen![]()
Als er dus iemand is de hem gezien heeft hoor ik het graag. Ik heb sinds twee weken ook een koriander x voltaire, alleen dan om mee te springen
Pipo schreef:Scandic vond ik beter dan Special D. Special D is indrukwekkend en liet zich goed zien, maar ik mis souplesse bij dat dier. Dat heeft Scandic wel, Scandic werd qua ruiter ook een stuk beter voorgesteld. Special D werd lichtelijk in elkaar getrokken en dan zeg ik dat vrij netjes! Vraag me af wanneer die stuk is.
sarabande"]
[quote="Pipo schreef:Scandic vond ik beter dan Special D. Special D is indrukwekkend en liet zich goed zien, maar ik mis souplesse bij dat dier. Dat heeft Scandic wel, Scandic werd qua ruiter ook een stuk beter voorgesteld. Special D werd lichtelijk in elkaar getrokken en dan zeg ik dat vrij netjes! Vraag me af wanneer die stuk is.