Wij hadden een B met 86 punten. Wel een 10 voor buitenrijden, hoe kan het ook anders
Oretha
Geplaatst: 18-11-10 22:42
Bjarne heeft goed zijn best gedaan, hij was best wel een beetje heet. Springen is nog niet optimaal, beetje gekke sprongen en onhandig. Maar ik verwacht ook niet anders, aangezien we nog maar een paar keer hadden gesprongen. Toch een A gehaald
Heb echt leuke fjorden gezien.
@Vjestagirl: ik denk echt wel dat je nog veel verder kan komen met je fjordje met wat goede training. Zijn basis mag nog beter, maar denk zeker dat je daar echt nog wel komt. Ik vond het wel een leuke fjord om te zien. Wat me opviel is dat hij in het begin wat kort liep en later steeds ruimer. Komt misschien ook door de krappe tijd van het inrijden. Probeer lekker nog wat door te trainen, vond het heel knap dat je hem toch nog zo hebt gereden
basii
Geplaatst: 18-11-10 23:24
Allemaal gefeliciteerd!
Toppertje dat paard van jou Miriam was toch maar de enigste die echt heel nuchter reageerde tijdens de buiten rit! Leuk dat de jury het nog even extra vermelde
Tikan
Geplaatst: 19-11-10 09:36
Voor iedereen die het goed naar zijn zin heeft gedaan: gefeliciteerd!!!
Die sprong van Bjarne is echt mega!
Vippie
Geplaatst: 19-11-10 09:59
marieke67 schreef:
Ja ben trots op Bjarne, hij heeft het prima gedaan.....en bijrijdster Chantal natuurlijk ook Vond de jury wat ongelukkig in haar toespraak op het eind, dat wel!!
Ik vond haar nog vrij netjes. Ze heeft niks verkeerds gezegd. Bjarne is echt leuk, wat een lekker koppie zit daarop zeg.
Vippie, bedankt voor de uitslag van Cosimo. Jammer dat het met Cosimo niet beter gelukt is. Bezoek jij alle ABOP dagen? Heb jij dan ook alle uitslagen. Ik vind het wel leuk als je ons op de hoogte wilt houden? Of doe je dat liever niet uit privacy-overwegingen o.i.d.?
Op Fjordenwereld hou ik alle uitslagen bij (omdat daar ook het gros van de ABOPPers zit). Ga ze niet allemaal af hoor, kwam toevallig zo uit. Doe zelf in Hoendertjesloo mee met de gele puber dus ga proberen daar ook alle uitslagen bij te houden.
En ze komen natuurlijk aan het eind van de dagen op de stamboeksite te staan dus daar kun je ze ook altijd terugvinden.
marianne1980
Geplaatst: 19-11-10 19:28
basii schreef:
Dat heb ik dan weer gemist, wat hadden ze te vertellen dan?
Wilco heeft een A gehaald, super trots dus! Geweldige punten, op het buiten rijden na een 6 wat dan ook gelijk de laatste punten naar beneden haalt.