Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dennis schreef:Ik zou zelf ook niet een NAS of NSPS hengst met alleen NMPRS goedkeuring gebruiken (als ik NMPRS of NAS zou willen fokken, ik hou het zelf mooi bij het NSPS). Er moet dan een rede zijn waarom het NSPS of NAS hem niet wil hebben.
).jolandje schreef:Sappos schreef:Maar je kan moelijk elk jaar dezelfde hengst uitkiezenJij zal ook niet elk jaar voor Wynn gaan
haha, nee niet elk jaar, maar ik had een keus te maken, wat doe je dan? ik heb twee merries, beide redelijk mooi en goed, maar niet tóppie, daar ga ik geen hengst van 1000 euro opzetten. ik vind , en da's persoonlijk natuurlijk , wynn een erg leuke hengst, ik vind zijn formaat mooi, de kleur, hij beweegt goed , en hij heeft een geweldig karakter,(dekgeld is te doen) en wat bij mij óók meespeelt is de hengsteneigenaar, dit is natuurlijk voor mij de eerste keer dat ik merries naar de hengst breng en ik wil zeker weten dat mijn merries het goed hebben, bij san ben ik daar zéker gerust op
zoals ik dit jaar er ook gerust op was om tammara bij jody te brengen
sandra3235 schreef:jolandje schreef:
haha, nee niet elk jaar, maar ik had een keus te maken, wat doe je dan? ik heb twee merries, beide redelijk mooi en goed, maar niet tóppie, daar ga ik geen hengst van 1000 euro opzetten. ik vind , en da's persoonlijk natuurlijk , wynn een erg leuke hengst, ik vind zijn formaat mooi, de kleur, hij beweegt goed , en hij heeft een geweldig karakter,(dekgeld is te doen) en wat bij mij óók meespeelt is de hengsteneigenaar, dit is natuurlijk voor mij de eerste keer dat ik merries naar de hengst breng en ik wil zeker weten dat mijn merries het goed hebben, bij san ben ik daar zéker gerust op
zoals ik dit jaar er ook gerust op was om tammara bij jody te brengen
Nee hoor Jolanda komt niet steeds naar Wynn ,haar merries wel:D![]()
Dank je voor het compliment over onze kanjer en ik vind het erg lief dat je ons je merries toevertrouwt![]()
Ik ga me eens door alle pagina's heenworstelen
stef schreef:Melanie: Ik denk dat het verschil is dat jij AMHA fokt, en het NMPRS geen europees AMHA stamboek is.
Misschien is het EUSAM meer iets voor jou?