werd door mijn tinkervriendinnen uit hoogezand gewezen op dit topic (ai, ben al heel lang niet meer op bokt geweest). mijn tinker staat in Eelde, Noordlaren is in principe voor ons te doen. Moet alleen even op de lengte van de rit letten, want we komen wel te paard vanuit Eelde, en zijn conditie is op dit moment niet fantastisch. Begrijp ik goed dat de 29e augustus gepland staat? Als ik dan niet kan, kan mijn bijrijdster misschien wel....
viv1982
Geplaatst: 07-08-10 10:59
haha, zie mijn onderschrift, zo lang ben ik dus al niet meer op bokt geweest
tinkerplein
Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-10 21:31
Hey viv1982,
De rit is idd op 29 aug. na enig overleg is besloten er een rustig ritje van te maken,de racers kunnen na afloop nog een klein rondje apart maken.
De duur vd rit zal zo tussen de 1,5 a 2 uur zijn.
Dus,kom gezellig hier naartoe,hoe meer zielen,hoe meer vreugd!
Ir1ne
Geplaatst: 07-08-10 21:46
Ik blijf wel thuis met Bert de koffie voorbereiden of iets anders? hahaha
sophiatinker
Geplaatst: 21-08-10 06:59
nog een week
tinkerplein
Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-10 12:51
Jaaaaa,nog een weekje,ik hoop dat het weer goed blijft!
rommulus
Ik zet mijn aanmelding even 'on hold', Jessie is de afgelopen tijd wat minder gereden ivm drukte van mijn kant en staat daarnaast sinds twee weken aan een gewrichtensupplement ivm stijfheid. Ik kijk deze week even aan hoe het gaat, en daar baseer ik mijn beslissing op
tinkerplein
Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-10 20:26
Ok,ik denk dat ik maar moet afwachten wie er komen.
We verwachten jullie om 11 uur aan
Zuidlaarderweg 49 9479 TH Norrdlaren.
Graag mooi weer meenemen!
Miss is het nog wel handig dat degenen die zeker komen dat nog ff laten weten.
wel jammer dat er steeds meer niet kunnen.... ik heb de zo wel vrij gekregen maar de dagen er voor en na niet en ik heb geen vervoer dus mocht iemand zich geroepen voelen
sophiatinker
Geplaatst: 25-08-10 18:33
ik kom wel, mij is toegezegd dat ik een tractor voor de trailer mag gebruiken ik hoop dat daar plek voor is
ik heb trouwens wel een plekje vrij in de trailer, ik kom van kolham.
Ik vind het erg jammer, maar met het NK in zicht wil ik met deze blessure echt geen risico nemen. Ik duim voor mooi weer voor jullie want dan zijn er ook mooie foto`s
Ik meld me definitief af. Door drukte en het slechte weer staat Jessie al anderhalve week stil sinds we het rijden weer opgepakt hebben. Haar dan ineens bijna drie uur (we moeten immers ook nog terug naar Onnen) laten rondlopen vind ik niet helemaal eerlijk.
Ik hoop dat de rit een groot succes is en later nog een keer georganiseerd wordt, dan ben ik er zeker bij!
tinkerplein
Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-10 12:54
Miss is het beter om de rit maar uit te stellen?
Er kunnen best veel mensen niet en zoals het er nu uit ziet gaat het weer ook niet meewerken.