Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

? gebakje schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=AK8JKOBT hoop dat het zo wel lukt jullie zijn zo snel hihi

Van harte gefeliciteerd

gebakje schreef:oke dames, er word nogal wat verteld en gespeculeerd over Olympia , zowel via mijn prive mailbox als hier op bokt ik ben hier even van geschrokken.
lieve mensen, onze zoektocht is naar een lief en betrouwbaar paardje waar ik lekker mee aan de gang kan gaan en die volledig opgenomen word in ons gezin en bij ons oud mag worden.
ik heb mijn portie ellende wel gehad, het enige wat ik zoek is een lief paardje waarvan ik kan gaan genieten.
Ik heb absoluut geen zin in manege perikelen, onderlinge haat en neid ik wil mijn vertrouwen graag weer terug winnen en zoek hierbij alleen een lief paardje die me daar bij helpen kan waarmee ik een team voor het leven kan maken.
Beste dames ik kom uit een behoorlijk diep dal, ik ben zelfs opgegeven geweest en heb mijzelf hierbij weer helemaal omhoog gevochten. Ik kende het bokt forum nog niet en wilde eigenlijk alleen mijn blijdschap delen op een plekje waarvan ik dacht dat dat zou kunnen.
Ik ben me echt even rot geschrokken van alle mail die ik heb ontvangen over dit paardje,
(gelukkig niet van alle bokkers die op mijn topicje hebben gereageerd.)
Ik weet eigenlijk niet meer wat ik hier op zeggen moet....
????? zou iemand mij willen vertellen wat daar de bedoeling van is???