Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Een reden die ik al uitgelegd heb.Sammie schreef:Arabier x Fjord heb ik nog nooit gezien en ik zie het nut er ook niet zo van in. Maar goed, dat is een andere discussie. Net zoals, (idd) de persoonlijke voorkeur voor een bepaald type.
, ik heb haar zo gekocht. Voor recreatie doeleinden met accent op dressuur is ze prima geschikt, maar ze heeft wel 2 kanten. Ze kan af en toe behoorlijk pittig zijn en dan is een Halfinger met dit formaat behoorlijk sterk
. Aan de andere kant is ze in de omgang ontzettend lief en vrolijk paard en is ze supercool. NatasjavE schreef:Ik vind de optie voor een Quarter wel een goede moet ik zeggen. Ook een goed karakter en echte zadelpaarden. Gefokt om uren mee te rijden en zeer veelzijdig. EN verkrijgbaar in de meest waanzinnige kleurtjes.( niet belangrijk, wel leuk) Paint in dezelfde cathegorie maar dan gevlekt.

annebe schreef:Al lange tijd zijn we aan het overdenken, zoeken wat voor hengst wij nou voor onze kwpn dame kunnen uitzoeken.
We zijn het er overeen dat de heer een koudbloed moet worden, maar tja... wat voor koudbloed?!
Een vriendelijk en eerlijk karakter komt op de eerste plaats.
Hebben jullie foto's, ideeen en tips?