wat vinden jullie van deze av's?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 22:29

Aladinnetje schreef:
wat zonde dat mensen geen av meer willen en nu denken dat het av-wereldje niet leuk is. als je een av leuk vind dan moet je gewoon een av nemen voor jezelf en niet omdat er een paar mensen in het av wereldje arogant overkomt. wat heb je nu met hen te maken toch? en het zijn prachtige lieve paarden!

Wat je met hen te maken hebt? Als je wilt showen (wat ik zou willen).... tja

sanneb

Re: wat vinden jullie van deze av's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 23:06

Ik denk ook dat je je niet moet laten weerhouden om een arab te kopen doordat sommigen misschien niet aardig overkomen.
Dan doe je jezelf echt tekort! Mijn arabjes zijn me veel meer waard dan wat botte mensen die je overal in de paardenwereld tegenkomt.

jorik

Re: wat vinden jullie van deze av's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 20:52

Ook ik zit in de arabieren wereld, ik heb inmiddels geleerd om sommigen mensen gewoon te laten voor wie ze zijn.
De enige arogantie die ik dult is die van mijn paard.
Dat neemt niet weg dat ook ik mee doe aan shows met mijn paarden. Omdat IK daar plezier aan beleef, en het zal mij aan mijn hoed roesten wat andere mensen ervan vinden. Ik heb jaren geleden de dresuurwereld verwijl gezegt en ook daar lopen meer mensen rond die me lief zijn die een mening hebben. Zeker over de AV. (ik was gewoon niet zn dressuurmiep).
Een AV koop je omdat je van het ras houdt, hun karakter, hunuiterlijk, hun hele wezen.

Ik stoor mij al jaren niet meer aan wat andere mensen zeggen maar probeer er wel lering uit te halen. Er zij er nog steeds een hoop die meer weten dan ik.

Ik moet zeggen dat ik uitzonderlijk voorstander ben van de extreme types! Mijn paarden zijn alle goed van type, maar hoop toch ook extreme veulens te fokken.
Al laat ik bij mijn paarden op de foto het photoshop achterwegen.

Vaneroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:28

Ajman moniscione is meer mijn type denk ik. Maar allemaal schitterende paaarden!