Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wouter24 schreef:
Ik ga me fotografeer kunsten in Nijmegen weer uittesten, nog verzoekjes welke paard-ruiter?
Citaat:Vroeger was dat ook niet zo! Maar nu wil ie zelfs graag werken voor edward!
Anoukie schreef:Wat een off-topic gedoe hier van een hoop mensen met te lange tenen,... Ja sorry hoor, maar het is toch niet gek dat ook zo'n topic waarschijnlijk weer op slot gaat?
Het ging om de foto van Wouter en de rechten daarvan. Ik vind het super Wouter dat ze zo hebben gereageerd naar Gribaldifan toe, eindelijk erkenning voor je werk! Betekent dat ook dat we hem nu niet meer hoeven te bekijken![]()
![]()
???
MissHIS"]
[quote="Pipo schreef:Miss HIss, dat brutale heeft dus niets te maken met welke vader hij heeft, maar doordat hij met de fles is opgevoed.
Jan_VT schreef:Zeker waar!!!
Maar sommige actie's vragen om reactie's!!!![]()
![]()
![]()
Neen,dat is zo!!! Het ging over de foto, en aanvankelijk blijf je daar bij!!! Maar soms worden er dingen gezegd, en als je die leest beginnen de vingers wel eens te kriebelen!!!
vanda's"]
[quote="MissHIS"][quote="Pipo schreef:Miss HIss, dat brutale heeft dus niets te maken met welke vader hij heeft, maar doordat hij met de fles is opgevoed.