Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lammie2701 schreef:mijn broer heeft stage gelopen bij wouter hazeleger en daar ook vakantiewerk gedaan (een aantal jaar geleden), ook heeft hij toen op een shire een keer een buitenrit gemaakt (die was 2,15m hoog)...hij vindt het nog steeds de mooiste paarden die er bestaan...
Chilopoda schreef:Jos en Sam zijn echt schritterend, maar ben toch nog gekker op mijn eigen meisje
Daska schreef:gunner schreef:ik ben ook shire liefhebber heb er zelf ook een van 13 jaar bruin 4 witte sokken
rij er sinds een paar maanden officieel wedstrijden mee!
Wat leuk, heb je er lang voor moeten trainen om zover te komen?
Heb je hier ook wat foto's staan van je shire?
en ook weinig tijd om dat uit te zoeken rij nu zo 3 jaar met hem
Daska schreef:SilverSan schreef:Hier nog een liefhebber. Hoewel, eigenlijk mijn vriend, die heeft me aangestokenWe hebben al twee maal op een Shire gereden en het viel me alles mee, ze zitten eigenlijk best lekker! Ze zijn erg leuk en ik hoop dat er dit jaar een Shire voor ons weggelegd is.
Spannend, zijn jullie echt serieus op zoek naar een shire? Dat lijkt mij zo leuk, dat als je besloten hebt dat er een shire kan komen je lekker op zoek gaat naar je droompaard.
Shires zitten toch heerlijk, sommigen zijn net een luie stoel