Sammie schreef:Ooseven's doen het goed in de basissport, goed karakter, maar ik denk dat een enkeling misschien net te kort zal komen op hoger niveau.
Dat zal bij elke hengst wel voorkomen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
misterA schreef:Bijna was het bloed van Contango ons ook door de vingers geglipt, maar vooral via een aantal dochters gelukkig behouden gebleven.
Alhoewel ik daar niet zo'n fan van ben.
shan schreef:Glendale valt me ook regelmatig op als merriemaker.

shan schreef:Blijkbaar heeft hij (negro) nog zoveel toe te voegen dat hij bij de 0 t/m 3 jarige toch duidelijk zijn stempel drukt.
Het is idd niet het moderne sportpaard dat men voor ogen heeft maar die basis is blijkbaar toch nog steeds nodig.
Zonder goede basis is er niets.
Misschien moeten we heel zuinig zijn op deze basis.
een merrieveulen uti Negro zal misschien als sportpaard niet interessant zijn maar als voortzetting van een stam juist weer wel.
(alleen jammerdat het niet FFJ vrij bloed is...)amaze schreef:shan schreef:Blijkbaar heeft hij (negro) nog zoveel toe te voegen dat hij bij de 0 t/m 3 jarige toch duidelijk zijn stempel drukt.
Het is idd niet het moderne sportpaard dat men voor ogen heeft maar die basis is blijkbaar toch nog steeds nodig.
Zonder goede basis is er niets.
Misschien moeten we heel zuinig zijn op deze basis.
een merrieveulen uti Negro zal misschien als sportpaard niet interessant zijn maar als voortzetting van een stam juist weer wel.
..en daarom is mijn Keur/Sport Goodtimes x Sultan merrie uit de Reina stam ook drachtig van Negro!(alleen jammerdat het niet FFJ vrij bloed is...)
Als sport paard wellicht juist wel ; hij heeft veel nakomelingen die op hoog niveau dressuur lopen.
Imo zijn dit aansprekende paarden...
http://www.vanolst-stables.nl/pages/fotogallerij.php
happytime schreef:vader graniet W (volle broer van excelent W) doordat graniet een goedgekeurde broer had in nederland,is hij niet in nederland goedgekeurd, maar wel een fijne hengst.