,Galop:9 geschikheid als dr paard:8 Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sarabande schreef:Elisa2 schreef:Ja oke Lilliputter en sommige hengsten zijn nog erg jong dus dan krijg je soms weer andere problemen zoals de angst,spanning of het vele hengst zijn natuurlijk.Maar het verslag maakt me wel nieuwsgierig om het met eigen ogen te gaan bekijken.
Neem een paar paraplu's en zeiltjes mee![]()
.. op die vraag kon ik wachten natuurlijk met mijn opmerking..wonderboy schreef:Erg jammer ja, maar logisch dat Wynton niet meer mee deed. Die heeft in Hengelo al 2 wedstrijden op zijn naam geschreven.
Maar waar zijn eigenlijk alle andere Wtjes gebleven?
Lord Leatherdale
Webster
Winningmood (die word wel op wedstrijd uitgebracht)
enz..
, verwarmde tribunes en een vlot verloop 
wonderboy schreef:.. op die vraag kon ik wachten natuurlijk met mijn opmerking..
Wonderboy is sinds vorige week voor de helft verkocht en heeft opnieuw een nieuwe amazone. Dus was allemaal een beetje kortdag om nog in de HC te starten. Maar hij zal wel binnekort weer in de wedstrijdring verschijnen. Maar wanneer precies dat kan ik nog niet zeggen
misterA schreef:Wesley
Westpoint
en ...Wonderboy..
wonderboy schreef:Jaa maar of je nu een L proef moet rijden of een Z proef. Zit naar mij idee nogal wat verschil in.
En de competities waren al in volle gang toen Wonderboy verkocht werd dus ook te laat om in te schrijven.