Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pletje123 schreef:Natuurlijk bedanken de eigenaren niet. Die kunnen straks heftig "cashen", want je kunt wel nagaan dat het dekgeld niet bij 750 blijft steken en dat hij vast meer dekt dan 250 merries in het eerste seizoen
knollentuin schreef:Ik ben het helemaal met mansolein eens, commercieel slim van het wpn om hem " ïn te lijven" er staat nu w.s in elk bericht kwpn erkende hengst en zo hou je naams bekendheid...
Zou wel een stunt zijn als de eigenaren zouden zeggen ,nee,wij bedanken even voor de eer....doen ze natuurlijk nooit.
Puissance schreef:Laat ik maar eens gaan sparen dan.
Hij zou erg mooi aansluiten op mijn merrie.
Hopen dat hij door de medische keuringen en dergelijke heen komt.
essiesilly schreef:anneliesdj schreef:Dat zal dan nog wel lang duren, hij is nog jong genoeg.
heb de tijd...
dots83 schreef:Er is wel degelijk in interviews gesproken over het feit dat Totilas is aangeboden geweest als jong paard voor de hengstenkeuring. Alleen was hij toen al zo apart dat hij er uit is gestuurd omdat de commissie vond dat het niet natuurlijk was.
En over gezondheid, de laatste hengstenkeuring is een Corland geaccepteerd met een OCD omdat dit zo'n goed paard leek. In uitzonderlijke gevallen willen ze een medische bemerking door de vingers zien.....