Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:39, de Johnson (Baron): slechte aanleuning, hij kroop continu gigantisch achter de loodlijn. Ik vond hem niet fijn worden voorgesteld (kan zijn dat hij zichzelf opkrulde maar de hand van de amazone werkte daar ook wel enigszins aan mee..), te kort in de hals en te overhaast. Toen ze later de opdracht kreeg meer op lengte te rijden bleef er niet veel meer van over. Een hakkentrekker vond ik het niet trouwens..
51, United x Jazz (Brentano): werd voorgesteld door dezelfde amazone als de Johnson en ook deze ging te overhaast en achter de loodlijn. In draf vrij gewoon, in galop wel mooi groot maar naar mijn idee - met name in de verruimingen - nog te veel op de voorhand (oorzaak ligt denk ik ook in de wijze van rijden..). Lijkt moeilijk op het achterbeen te willen komen.
Le_onie schreef:Citaat:39, de Johnson (Baron): slechte aanleuning, hij kroop continu gigantisch achter de loodlijn. Ik vond hem niet fijn worden voorgesteld (kan zijn dat hij zichzelf opkrulde maar de hand van de amazone werkte daar ook wel enigszins aan mee..), te kort in de hals en te overhaast. Toen ze later de opdracht kreeg meer op lengte te rijden bleef er niet veel meer van over. Een hakkentrekker vond ik het niet trouwens..
51, United x Jazz (Brentano): werd voorgesteld door dezelfde amazone als de Johnson en ook deze ging te overhaast en achter de loodlijn. In draf vrij gewoon, in galop wel mooi groot maar naar mijn idee - met name in de verruimingen - nog te veel op de voorhand (oorzaak ligt denk ik ook in de wijze van rijden..). Lijkt moeilijk op het achterbeen te willen komen.
Die amazone was Judith ribbels, had ik niet van haar verwacht eigenlijk !
(ik vind die united wel een heeeul lekker beest zeg ! )