Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dus toen besloot hij dat hij maar heel vroeg afging, want ik kon eigenlijk niks meer hehe, toppertje
waren we 3e geworden!
maar we hadden 194 en waren 1e 
maar als ik het een beetje vergeleek met de andere pony's die door dezelfde jury waren beoordeeld, dan hoorde die wel bij de betere pony's zegmaar. echt superleuk

) met 842 punten 
Picasso schreef:Iedereen gefeliciteerd met de resultaten en prijzen!Ik heb weer erg genoten van Mastwood Blackberry! Wat een plaatje is dat zeg en wat wordt hij fijn gereden door Chiara Prijs! Ook blijf ik Versace een pracht New Forester vinden, hij had vorig jaar tijdens de NF sportdag al mijn hart gestolen, en ik blijf het een toppertje vinden. Ik heb een leuke dag gehad. Hopelijk zijn we er volgend jaar ook weer bij en dan weer MET onze ruin Moondancer.
anoukk_daris schreef:bij mij ging t ook goed!
ik was met springen in de DB 5e met 54,5 stijlpunten en 12e met 51 stijlpunten. daar ben i kerg tevreden over want er deden er 54 mee!
en met sportpony hengsten was ik 3e ( grrrr daphne) met 842 punten
dressuur in de Z2 liep helemaal in de soep.. de planken die langs de ring lagen zijn ieder jaar weer een probleem.. zo ook dit jaar. sukkel (A) dus ik had maar 201 punten.
wendypony schreef:Picasso schreef:Iedereen gefeliciteerd met de resultaten en prijzen!Ik heb weer erg genoten van Mastwood Blackberry! Wat een plaatje is dat zeg en wat wordt hij fijn gereden door Chiara Prijs! Ook blijf ik Versace een pracht New Forester vinden, hij had vorig jaar tijdens de NF sportdag al mijn hart gestolen, en ik blijf het een toppertje vinden. Ik heb een leuke dag gehad. Hopelijk zijn we er volgend jaar ook weer bij en dan weer MET onze ruin Moondancer.
heb jij mastwood Black berry gezien bij de dressuurbelofte.
wat vond jij daar van die donker bruinen pony