Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en hij is aan de eerste die kwam kijken gelijk verkocht 

dobbel schreef:Het is gewoon lastig momenteel, je prijs is echt niet hoog, maar wellicht wel voor deze tijd.
Ik heb een prachtige 2 jarige te koop staan, krijg op een enkele normale reacitie, alleen reactie van penny`s, of mensen die absoluut niet in mijn plaatje vallen, omdat ze bv maar direct met der aan het werk willen enz. ze wordt 2 in september, dus je moet het nog echt een jaartje laten staan,
onze vp is 2200 euro voor een prachtige 2 jarige merrie, die onder de 1,50 blijft,
geweldig karakter, maar ik weet zeker dat ik wel een geschikte nieuwe baas voor der zal vinden, prijs is bij mij altijd ondergeschikt, dus voor een juiste eigenaar is er altijd nog wat te praten. maar dat is een keuze voor ieder op zich natuurlijk.
tamaartjeee schreef:het is een redelijke prijs voor je veulen dus het ligt niet aan jou.
ik zou met haar naar de tinkerkeuring gaan als ik jou was dat hebben ze ook met elina gedaan en die was ook binnen 2 weken weg
want er zijn daar een heleboel tinker liefhebbers die ook gewoon komen kijken omdat ze een tinker zoeken en als ze een premie zou halen is het helemaal mooi meegenomen
succes!
Roos13 schreef:He dat is gaaf! Had ik ook maar zo'n buurmeisje!
Alina was er namelijk toevallig bij toen Eoin werd geboren en ze heeft ook meegeholpen bij de geboorte. Dus ze kent hem letterlijk vanaf de 1e minuut en is dus ook al vanaf de 1e minuut helemaal gek op hem
Pellie schreef:blijven jullie wel doorfokken ondanks de moeite die het nu soms meer kost om te verkopen?

) bij.