Haflingerwedstrijd Werkhoven

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 14:31

lauraenabe schreef:
Nessie schreef:
We mochten de jury niet weten .. Maar we rijden inderdaad in handicap met de M2, En Laura en ik zijn wel de enige in het M1.

als het onze favo jury is worden we niet blij :+ .... en dan snap ik wel dat we de jury niet mogen weten _O-

Hihi :))
Janise; ik denk het niet eigenlijk.. op haflingerwedstrijden hebben ze de vervelende gewoonte om de meest vreselijke jury's uit te kiezen, en dan durven ze ze er niet bij te zetten natuurlijk _O-

Waar zijn jullie aan te herkennen trouwens? *D
Saar heeft een bruin scapa halster en blauwe vliegendeken om :j En met rijden knotjes en een anky pad :j

iSaBeLL

Re: Haflingerwedstrijd Werkhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 14:39

ik hoop dat ik rikkers heb :Y) als ik dan gewoon heel goedrij,
kan ik winst halen haha.

Ik ben te herkennen aan, denk me mooie spullen :+
en alles er heel verzorgd uitziet. (dat zeggen mensen altijd)
m'n GPA cappie, ankypad + bontje onder me zadel.
lange benen :))

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 14:51

rikkers jureert geen M1 en M2..

Oooh w8 jij bent L2 :') Haha dan heb je haar denk ik wel ja! Zij jureerde voorgaande jaren ook in werkhoven!

Ik hoop dat ik die kerel bij jou uit de buurt heb Janise, die altijd minstens 2 wp per proef doet _O-

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 14:51

Jou herken ik wel denk ik Janise :)

Oja ik ben te herkennen aan mn blonde krullies en dikke ass :')

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 16:12

abe herken je aan zijn super nete vlecht :o ( :D ). Regelmatig komen er nog mensen naar mij toe om te vragen wie die mooie vlecht in zijn manen heeft gemaakt ;) en verder heeft hij ook een knotje in zijn voorpluk....
Rij met een anky dekje en een kieffer hoofdstel. en verder, ik denk dat margot en ik wel wat aal en kletsen zijn ;) (aangezien we dat wel vaker doen) en abe's koppie is natuurlijk te herkennen uit duizenden ;) (ik ben niet meer te herkennen aan mijn blingbling frontriem ;( die heeft abe stukgebeten |( )

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 16:19

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 16:40

los :D

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 16:41

Goldy. Nou als je die niet herkent? :+ Dat is de Haflinger die héel erg stekelharig (En ze heeft een beetje een hoofd met een arabisch tintje licht in de vorm). (En waarschijnlijk is ze ook nog een beetje erg heet, zoals altijd) . Ook heeft ze een blingbling frontriem (Héél erg bling!) en een anky dekje zoals iedereen (Wolder start ik niet met het anky dekje, daarbij ben ik orgineler), haar prachtige lange voorpluk (Hij is weer tot op haar neus :) ) gaat in een knot, en een hengstenvlecht.

Ik ben wel benieuwd naar de jury, heb geen zin om voor niks daar helemaal heen te reizen. (1 Jury vind Goldy namelijk niet zuiver lopen als ze gewoon 100% zuiver loopt (Zei iedereen+ een dierenarts en ik werd de ring uitgezet want ze liep niet zuiver) Bij diegene heeft het niet zo heel veel zin om te gaan. (Nouja dan kunnen we altijd nog gaan springen :) )

Niet los hoor Laura!!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 16:53

lauraenabe schreef:
wat vinden jullie trouwens vlecht ik gewoon 1 dikke hengstenvlecht zoals hier maar dan wat strakker en netter (vlecht is hier wat uitgezakt wat normaal eigenlijk nooit gebeurt:( )
http://i296.photobucket.com/albums/mm16 ... 1238266440

of maar ik een dubbele vlecht en werk hem netjes af (netten dan hier op deze foto... hier had ik niet genoeg tijd om hem netjes af te werken)
http://i296.photobucket.com/albums/mm16 ... -07200.jpg

bovenste vind ik veel beter :D :)

Nessie; hoe gaat het eigenlijk met jou in de M1 met Goldy? :) Ik hoor nooit uitslagen van jou :)) . En ik herken jou en Goldy wel, heb jullie wel eens gezien, sowieso in Ermelo vorig jaar geloof ik!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 17:45

Ik heb 3 wedstrijden gereden, had 4x een 2e prijs met 177 of 179 punten (Van de +/- 10/15 deelnemers) en 1x ging het een stuk minder, maar toen ging Goldy er ALLEEN maar vandoor. Dat was geen proef :+ Maar ik start niet zovaak. Wolder start ik al helemaal nauwelijks.
Dus heel goed gaat het niet, maar ook niet heel dramatisch slecht. Ik win de prijzen, maar haal de punten net niet :+

Ermelo vorig jaar was ik met Tiesto. En de parade met Wolder, erg knap als je dan Goldy hebt gezien :P :+

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 18:01

Nessie schreef:
Niet los hoor Laura!!

cker niet los!!!!!! abe's nek komt vele malen mooier uit met een vlecht ;) beetje gezichtsbedrog :D

enuh... zelf vind ik de 2de vlecht op de foto sjieker maar het kost me wel 20 minuten om hem erin te krijgen :+ dus ik ga idd maar voor de 1ste denk ik... die zit er in 10 minuten perfect in :D

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 18:22

noortje krijgt zo'n vlecht :))
Afbeelding

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 18:28

Nessie schreef:
Ik heb 3 wedstrijden gereden, had 4x een 2e prijs met 177 of 179 punten (Van de +/- 10/15 deelnemers) en 1x ging het een stuk minder, maar toen ging Goldy er ALLEEN maar vandoor. Dat was geen proef :+ Maar ik start niet zovaak. Wolder start ik al helemaal nauwelijks.
Dus heel goed gaat het niet, maar ook niet heel dramatisch slecht. Ik win de prijzen, maar haal de punten net niet :+

Ermelo vorig jaar was ik met Tiesto. En de parade met Wolder, erg knap als je dan Goldy hebt gezien :P :+

oh dan was het twee jaar geleden :+ Toch? :))

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 15:06

Ja 2 jaar geleden was ik er wel :) Racend door het parcours haha, en op de hals zittend springen :+ En daarmee nog een 3e prijs halen ook :P

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-09 18:25

:)) Ok :j

Vorig jaar heb ik niet gesprongen in Ermelo, dit jaar wel dus ben blij dat ik nog ff kan oefenen in Werkhoven :D 3 jaar geleden vond ik dat echt heel leerzaam!

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 21:53

ik heb er zin in :D

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 14:46

... de hele week is droog voorspelt behalve vrijdag..... hoop echt dat het niet regent. ik ga echt niet weer zo glijdent over het gras als hoe we vorige keer deden

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 14:48

Van mij mag het wel iets regenen,
dan komen me stiften beter in de grond :j

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 17:51

iSaBeLL schreef:
Van mij mag het wel iets regenen,
dan komen me stiften beter in de grond :j

abe staat niet op ijzers :+ dus dat word weer een glijpartij op die bodem daar (toen in de B ook alleen doordat het gras nog nat was van de nacht). ik start dan echt niet! en mijn ouders willen dan trouwens ook al niet meer gaan.... niet meer nadat ze me op de vorige wedstrijd zo door de baan hebben zien glibberen

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 18:26

Vandaag wedstrijdje gehad (Onderling) 2 parcoursjes gesprongen. Was 1e :) Ook met de Kur (was een demonstratie geworden) dingen gekregen, nieuwe jas voor mij, zweetdeken voor de pony (Ook keurig gewoon in maat 175 gekregen), Emmer voer :) Dus we kunnen weer even vooruit haha.

Maar we hebben dus mooi even kunnen oefenen voor het springen :)

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 18:45

Nessie schreef:
Vandaag wedstrijdje gehad (Onderling) 2 parcoursjes gesprongen. Was 1e :) Ook met de Kur (was een demonstratie geworden) dingen gekregen, nieuwe jas voor mij, zweetdeken voor de pony (Ook keurig gewoon in maat 175 gekregen), Emmer voer :) Dus we kunnen weer even vooruit haha.

Maar we hebben dus mooi even kunnen oefenen voor het springen :)

zowaar op maat! dat komt niet vaak voor als je een deken wint ;) maar je was er dus uitgekomen met de kur :P

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 18:49

Ja de muziek klopte redelijk :) Pony liep alleen zo hard :+ Maar was inderdaad een mooi op maat deken, ze hadden heel wat reserves liggen ;) . En ook heel veel maten jasjes, en als jou maat er niet meer was (Ik was gelukkig er optijd bij) dan bestelden ze het na voor je :) Heel netjes geregeld van de sponsoren.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 12:43

ik ga zo Saartje's manen ff wassen, zijn ze mooi wit voor werkhoven en blijven de knotjes ook zitten :))

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:14

Aranel schreef:
ik ga zo Saartje's manen ff wassen, zijn ze mooi wit voor werkhoven en blijven de knotjes ook zitten :))

jah als je ze de dag ervoor was lukt het vlechten echt niet hè! ik denk dat ik abe's manen maar niet was voor de wedstrijd.... als ik het invlecht valt het toch niet op dat ze niet gewassen zijn :+ ik moet wel uren gaan poetsen op abe's staart! >;)

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 00:14

Ik start ook! Ik ben benieuwd hoe ze het gaat doen. Ik ga haar maar weer eens uitproberen na mijn vakantie!

Ik heb mijn starttijden al wel opgezocht, maar dat was even zoeken... Blijkbaar zijn er niet zoveel in de M zonder startkaart. Voor een aantal maanden rijden heeft het weinig zin om er een aan te vragen... Maar zou wel leuk zijn om te zien hoe je rijdt in vergelijk met de M met startkaart...

Ik ben benieuwd, gelukkig staat alles op de ochtend voor mij, dus dat is wel lekker dan heb je je eigen middag nog..

Groetjes Karin