(bijna 100% egyptisch)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) 

yildiz schreef:Wederom helemaal offtopic @ Judith_VB; wat een knapperd en leuk dat jij ook western rijdt! Zit je bij de DAWRA?

Judith_VB schreef:yildiz schreef:Wederom helemaal offtopic @ Judith_VB; wat een knapperd en leuk dat jij ook western rijdt! Zit je bij de DAWRA?
Ja, ook even offtopic, ik rijd bij de DAWRA en de WRAN
We hebben nu een paar keer gestart. Als het goed is gaat hij ook meedoen aan de ridden class op het NK en de DAWRAshow tijdens het NK. Tenminste als die ook een L5 uitschrijving kent.
Jij kan het verschil weten met een halfbloed en kwpn nu he 
Charis404 schreef:@natas van chanel, sorry voor de late reactie, ben net terug van vakantieJij kan het verschil weten met een halfbloed en kwpn nu he
Voor de rest heb ik dit topic niet geopend om de AV's zelf te beoordelen of beoordeeld te laten worden op uiterlijk of innerlijk, maar om te vragen welke reactie je hoort over jezelf met jouw arabier.. Dus alsjeblieft weer iedereen redelijk on topic
waar ben je geweest ? Merk wel het verschil tussen de 2, maar uhm volgens mij is mijn kwpn een arabier en mijn arabier een kwpn want Chanel is gewoon het meest schrikvrije paard wat er staat en Joni een zenuwpaardje 
Krijg altijd wel leuke reactie's over AV..Vroeger ook nog nooit iets gehoort toen ik nog andere reed..
Nu noemt hij paarden met een groot hoofd nog steeds hamerhoofd.