Is er van GRIBALDI een kwpn ggk hengst?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 10:37

GribaldiFAN schreef:
Off-topic:
Ik vind dat veel hengsten ten onrechte in het negatieve daglicht gezet worden.
Ook op dit topic wordt hier heftig aan meegedaan en ik vraag mij dan ook af wat daar het nut van is.
Topics als; is gribaldi wel zo geweldig en noem een veel gebruikte hengst die je niets vind, zorgen ervoor dat veel hengsten negatieve berichten over zich heen krijgen die vaak op geen enkele grond berusten. Bokt (voornamelijk FA) is na mijn mening al enige tijd zeker niet meer te beschouwen als een betrouwbare bron. Meer een forum waar frustraties van mensen over mensen en van mensen over hengsten worden geuit.

Kijk dat vind ik nou eens verstandige taal en ik kan daar alleen maar mee instemmen.

Anouk, wij zijn zo serieus, enorm! Knipoog

Heb je mijn knipoogjes niet gezien.

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 10:55

Hele duidelijke taal van Gribraldifan en ben het volkomen met je eens.Ik heb het ook vaak bij het zien van dit soort topics, waar draait dit weer op uit. Huilen En als sommige mensen hun gelijk niet krijgen dan begint het geschel weer en dat verwacht je niet van volwassen mensen. Kom je weer uit op; Oorzaak en gevolg.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 11:10

In principe maakt het mij persoonlijk ook eigenlijk niets uit hoeveel goedgekeurde zonen Gribaldi zou hebben; ik persoonlijk fok meer sportgericht. De bekendheid van de hengst is voor mij wat van minder belang. Ik kijk sec naar de kwaliteiten t.o.v. mijn merrie, hoe deze met elkaar gecombineerd kunnen worden.

Overigens vind ik dat er de laatste tijd enorm veel overkill aan Gribaldi nazaten is gegeven....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 12:54

Anoukie schreef:

Ben blij dat iedereen mijn knipoog begrepen heeft, getuigt maar weer van de hoge mate van intelligentie hier,...

Wel leuk dat iedereen er serieus op in gaat hoor!!!

Tja de hoge mate van intelligentie, of een enorm gevoel voor humor Haha!, maar wat het werkelijk is, laat ik in het midden.

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 13:29

chantal1 schreef:
Ik ga als de wiedeweerga een deken op mijn paard zijn rug leggen als ik ga rijden Knipoog

Waar kan je dit soort dekens kopen? Ik wil er ook een *LOL* Haha! *LOL*

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 16:08

Moet ik nog even achteraan maar ik neem er dan 1 mee en stuur ik hem wel op naar je. Knipoog

O,ja, ik sluit me aan bij Pipo Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 17:22

Feit blijft dat nu ineens iedereen er een grapje van maakt, zoals het ook bedoelt was. Helemaal prima hoor, zou het jammer vinden als men zou gaan denken dat je een paard kunt laten zitten met een deken Knipoog.

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 11:39

er is al een topic over gib afgesloten.

goed dat iedereen een andere mening heeft over hem:

anders hadden we allemaal een veulen of geen één veulen van hem !

over een paar jaar zullen we wel zien of ie z'n populariteit behoudt, als z'n nakomelingen hun verwachtingen waar moeten maken op dressuurwedstrijden! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 14:45

kattebeest schreef:
over een paar jaar zullen we wel zien of ie z'n populariteit behoudt, als z'n nakomelingen hun verwachtingen waar moeten maken op dressuurwedstrijden! Haha!

Die maken zich al lang waar, voorop bij de keuringen lopen, en de pavo en vsn cup niet te vergeten.

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 14:49

Tyrza schreef:
In principe maakt het mij persoonlijk ook eigenlijk niets uit hoeveel goedgekeurde zonen Gribaldi zou hebben; ik persoonlijk fok meer sportgericht.

Fokkerij en sport gaan in hand in hand. Uiteindelijk draait het in de fokkerij ook maar om één ding: de sport.

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 16:08

Dat klopt wel MissHis, maar het omgekeerde geldt niet altijd! Niet ieder goed sportpaard is geschikt als dekhengst!!!! Ik kan me zo voorstellen als een hengst op sportgebied heel goed voldoet, maar op andere punten niet voldoet aan de eisen van een stamboek, hij toch niet geschikt bevonden wordt als dekhengst!

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 20:51

Pipo"]
[quote="kattebeest schreef:

Die maken zich al lang waar, voorop bij de keuringen lopen, en de pavo en vsn cup niet te vergeten.
[/quote]

waarom zeuren over grib dan? bart sloot al een topic af dacht ik over gribaldi. als ie goede sportpaarden brengt die hoog scoren, zullen zijn nakomelingen toch niet zo slecht zijn als men soms beweert?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 21:05

Kattebeest, misschien moet je de topics nogmaals doorlezen, dan kun je zien dat juist IK degene ben die zo positief over deze hengst is.

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 21:08

ja, ik weet dat je positief bent over gribaldi pipo! m'n berichtje was niet persoonlijk op jouw bedoelt. als je dat zou denken, m'n excuses!

mdmoiselle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 23:42

oops, ik bedoelde die foto met die oude vent erop Haha! die ziet er een beetje gefixt uit, die andere is een super foto hoor Knipoog Haha! niets mis mee