Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
fokfanaat schreef:ja ik moet om 15.15 uur de kids uit school halen, maar djeez wat een kou geleden zeg!!
volgens mij zijn
7 nassau
17 padinus
24 lauries crusador
25 diamond hit
26 dutch dormello
35 ub40
er iig uit.
. 
fokfanaat schreef:kan wel zijn hoor, er werd nl niet aan de publiek gezegt, maar wie de stallen de bak uit ging was door en die er er door de ingang weer uit gingen niet. misschien dat het met deze anders ging.
) komt van een merrie die ik rijd.
bianca1980 schreef:Ik heb nog even een vraag over twee hengsten waarvan de kenners onder ons vast wel weten of die in de bezichtiging hebben gelopen en zo ja tot hoe ver ze kwamen cq reden van afwijzing. Ik heb deze twee namelijk op een wedstrijd vrijspringen gezien.
Gaat om BELIEVE...Padinus-Namelus R- Burggraaf en Masschio (andere naam ??) van Lucky Boy - Concorde - Nimmerdor.
MissHIS schreef:bianca1980 schreef:Ik heb nog even een vraag over twee hengsten waarvan de kenners onder ons vast wel weten of die in de bezichtiging hebben gelopen en zo ja tot hoe ver ze kwamen cq reden van afwijzing. Ik heb deze twee namelijk op een wedstrijd vrijspringen gezien.
Gaat om BELIEVE...Padinus-Namelus R- Burggraaf en Masschio (andere naam ??) van Lucky Boy - Concorde - Nimmerdor.
Die eerste heeft niet meegedaan aan de hengstenselectie, de tweede onder de naam Dio Febo Aremac (eigenaar G. en L.F.O. ter Harmsel-Zanderink en H. ter Harmsel). Die is in de tweede bezichting gestrand maar ik weet daarvoor de reden niet meer zo.