Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dianne78 schreef:De gegevens dienen bij het KWPN dan wel bekend te zijn. Ook niet iedereen houdt dit bij. Maar ik zal het eens doen, bij het KWPN opvragen.
En je moet zeker paardenfokken.nl niet als leidraad nemen, ik kraak absoluut de site niet af (kijk er zelf ook regelmatig naar), maar het is NIET betrouwbaar!
Dianne78 schreef:Cara, 't klopt niet helemaal wat hierop staat. Moeder Lou Lou is geen preferent en ook geen prestatie, zij heeft maar 2 veulens gehad. Een daarvan is Patoya en een daarvan loopt PSG in Amerika! Astrid is wel keur pref prestatie, heeft ook diverse goeie nakomelingen gehad, die ook sportprestaties hebben geleverd. De fokker van Patoya is met Astrid begonnen, dus daar is nog wel iets over bekend.
!! Leuk he... 3 nakomelingen laten zien: 1 stermerrie en 2 goedgekeurde hengsten
!! Dianne78 schreef:Ach ja.... wij hebben uit Patoya sinds vandaag toch maar een tweede goedgekeurde hengst!! Gelukkig zijn er al 2 keuringscommissie (KWPN en NRPS) die vertrouwen hebben in de veulens van Patoya. Die keuringscommissie hebben lak aan de hele merrielijn! Vandaag goedgekeurd bij het NRPS: Alano (Trento B x Whinny Jackson)!! Leuk he... 3 nakomelingen laten zien: 1 stermerrie en 2 goedgekeurde hengsten
![]()
!!
Dianne78 schreef:Wat ik vervelend vindt, en blijkbaar hoort dat bij een topic, is dat mensen een negatief iets vinden aan een dier en dan is gelijk alles negatief.