maar voor de rest ook alleen maar oudere pony's en paarden maar komt wel met 1 jaarling te staan Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar voor de rest ook alleen maar oudere pony's en paarden maar komt wel met 1 jaarling te staan
alleen vast staan vind die nog wel lastig gaat alleen goed als die eten heeft hahahaha
maarjaa dat moet die nog leren
Tineke90 schreef:jaalleen vast staan vind die nog wel lastig gaat alleen goed als die eten heeft hahahaha
ikdoemaarwat schreef:Tineke90 schreef:jaalleen vast staan vind die nog wel lastig gaat alleen goed als die eten heeft hahahaha
hij is toch 1 jaar oud?
ik heb machnix al in handen vanaf dat hij 5 maanden oud is, kan al braaf vaststaan,meelopen en hoefsmid enz enz..zelfs al langs de weg geweest
keuringe kan ik niet doen aangezien het een malafide kruising is
Timmie2000 schreef:Gaat er iemand met zijn jaarling hengst naar de keuring?
) Bij zo een keuring komt natuurlijk veel kijken: wassen, op de trailer, op een vreemde plaats komen, tussen andere paarden lopen,... En het is natuurlijk handig als hij zo'n dingen al heeft meegemaakt. 
L_ola schreef:Mijnes kan denk ik niet gekeurt worden, hij heeft geen papieren enzo, dus heb er niks meer aan.
Hij is trouwens ook ruin.
Hoe hebben jullie geleert achterhoeven te geven?
Ik heb geen idee hoe ik dat aan moet pakken..
Ik heb ze uitgekrabt toen hij onder narcose lag bij het castreren, maar dat kan voortaan ook niet.
L_ola schreef:Mijnes kan denk ik niet gekeurt worden, hij heeft geen papieren enzo, dus heb er niks meer aan.
Ik heb ze uitgekrabt toen hij onder narcose lag bij het castreren, maar dat kan voortaan ook niet.

)