Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Djilan schreef:Maar zijn publiek moet wel een beetje op gepaste afstand blijven hè Emma
Hazzebaz schreef:Als ermensen zijn diefoto`s hebben gemaakt van onze hengsten ( de drie schimmels in de gala, 11ntje onder het zadel met Spaanse jurk aan, en 2 zoons aan de hand) dan hou ik me maar wat graag aanbevolen.
Het betreft hier Z.A. Perlamon, Z.A. Desperado en Z.A, Estador.
Foto`s van onze trainingspaarden Djasmal Bahir en Hispano zijn ook welkom.![]()
Ik was zelf supertrots op de mannen, temeer omdat Perlamon vorig jaar op niet zo`n nette manier door de ring ging, veel stress en erg nerveus, en nu onder een andere ruiter liep hij vele malen ontspannender en kwam hij er veel beter uit. De jongste zoon, Estador, nog nooit van huis geweest maar liet zich geweldig zien. Op de koop toe hebben we nog een vette 3e premie in de wacht gesleept op de HK zelf, dus dik tevreden.
Emma, jij en je knappe Tigger waren weer ouderwets super!!!!
Hazzebaz schreef:Als ermensen zijn diefoto`s hebben gemaakt van onze hengsten ( de drie schimmels in de gala, 11ntje onder het zadel met Spaanse jurk aan, en 2 zoons aan de hand) dan hou ik me maar wat graag aanbevolen.
Het betreft hier Z.A. Perlamon, Z.A. Desperado en Z.A, Estador.
Foto`s van onze trainingspaarden Djasmal Bahir en Hispano zijn ook welkom.![]()
Ik was zelf supertrots op de mannen, temeer omdat Perlamon vorig jaar op niet zo`n nette manier door de ring ging, veel stress en erg nerveus, en nu onder een andere ruiter liep hij vele malen ontspannender en kwam hij er veel beter uit. De jongste zoon, Estador, nog nooit van huis geweest maar liet zich geweldig zien. Op de koop toe hebben we nog een vette 3e premie in de wacht gesleept op de HK zelf, dus dik tevreden.
Emma, jij en je knappe Tigger waren weer ouderwets super!!!!
en ohja, Djasmal klinkt ook wel leuk
haha Zahlina schreef:Saa.
Wow jij ben dus met een van de twee premies naar huis gegaan bij de nieuwe hengst, TOPPIE!!!!!
Ik heb Perlamon alleen in de buitenbak gezien even vluchtig, ik wilde heel snel naar de crossbaan maar het zag er goed uit.
Rooompie schreef:Zahlina schreef:Saa.
Wow jij ben dus met een van de twee premies naar huis gegaan bij de nieuwe hengst, TOPPIE!!!!!
Ik heb Perlamon alleen in de buitenbak gezien even vluchtig, ik wilde heel snel naar de crossbaan maar het zag er goed uit.
Nee, Djamal had zn premie al. Hij is de zwarte die 2de werd achter amalfi.
)

Zahlina schreef:Saa.
MaarDjamal is van een met-de-hakken-over-de-sloot 3e premie is hij naar een vette 3e premie gegaan. Al met al een mooie vooruitgang.
)

...
...
geef hem echt geen 1.53m ( stond in het boekje tenminste ) hij toont zo groot !

Zit helemaal na te genieten hier van al die knappe mannen..