Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TICKELS schreef:Nou ja..weet meer... Ik heb gewoon een mailtje gestuurd wanneer hij Florencio weer een keer zou starten!
We hadden hem in Den Bosch voor het laatst op concours gezien...
Vandaag rijd hij (als hij op die o zo fijne western/klei bodem wil starten) in Oud Gastel, dat was ons wel iets te ver. En de inrijbodem is daar ook niet fijn dus voor je het weet starten ze niet en ben je voor niets helemaal die kant opgereden!!
TICKELS schreef:mbkaatje schreef:Weer geen Krack, daar was ik al een beetje bang, maar ik vind het wel weer jammer.
Erg jammer, weer een jaar wachten![]()
Weet iemand hoe de berekening is om Keur en of Preferent als hengst zijnde te worden?
liliputter schreef:Inderdaad, er zijn hengsten Keur geworden waarvan ik denk waarom Krack c dan nog niet?! Dit jaar zal hij vast en zeker Keur worden, volgend jaar of het jaar erop pref.
misterA schreef:Ulissa schreef:Ik zou er maar niet op rekenen dat Krack keur wordt gezien zijn dressuurindex
Die stijgt de volgende keer flink, dat kan ook niet anders.
Onze Krack-dochters helpen daarbij, de oudste mag nu Z2 starten en de drie-jarige is ster en EPTM.
Met al die ggk zoons wordt hij zelfs preferent.
Sjoert schreef:gaat weer mooi worden. Het is iig online te volgen allemaalCitaat:Paard 2009 Hardenberg van 21 januari tot en met 25 januari
En
NRPS Hengstenkeuring op 31 januari
En
KWPN Hengstenkeuring in 's-Hertogenbosch van 4 februari tot en met 7 februari