)? Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)? youngster schreef:Ik ben er vandaag de hele dag geweest ( behalve springen dan)
Vond de kwaliteit over het algemeen nog niet heel hard meevallen.
Uitspringer was voor mij echt Ziesto, wat een klassepaard is dat!!
Sjoert schreef:Carambole is goed bezig. Denekamp ook al goed gesprongen.
) want anders naaide ie er volledig tussenuit. Stap ronduit fantastisch, maar was verder zoals gezegd geen schaduw van de Westpoint zoals ik hem eigenlijk ken. Als ie in Duitsland op het WK ook zo liep begrijp ik die uitslag nu ook meteen. Beetje minder haver Sjak, en elke ochtend even 5 minuten losgooien in de bak. Dan komt het wel weer goed. Dat Jazz bloed steekt zo namelijk de kop teveel op. Het is geen Cabochon.... 
Ffortuna schreef:Weet iemand toevallig waarom Winningmood niet meedeed? Is daar nog iets over bekend gemaakt (of had Emmelie al genoeg paarden te rijden)?
CGJ12 schreef:Ffortuna schreef:Weet iemand toevallig waarom Winningmood niet meedeed? Is daar nog iets over bekend gemaakt (of had Emmelie al genoeg paarden te rijden)?
Die gaat meedoen met de geldersen, vertelde iemand met een lange regenjas me in de fietsenstalling.......
effe serieus: geen idee....
CGJ12 schreef:Vivaldi......![]()
Tsja, daar ben ik nou even volledig op afgeknapt. Maakt me niet uit hoeveel kampioensveulens hij al geleverd heeft, maar die verdwijnt pardoes van mijn lijstje. Daar heb ik geen merries voor. Dan ga ik liever voor zijn opa Jazz.
Zo fantastisch als die van voren loopt (een 12), zoveel laat ie hangen van achteren (mager 6-je). Begrijp me goed, het is echt geen slecht dier, maar dat achterbeen is toch ver onder maat. Hij sleept nog net niet de bak als hij bij het inrijden met minder druk wordt gereden (dat heeft verder niemand gezien natuurlijk want ik stond er ongeveer als enige te kijken). In type is het daarbij een erg "mager" paard achter het zadel. Bijna bloot op de heupen. Op de een of andere manier een beetje anorexia nervosa gevalletje. In combinatie met de wat te strakke achterbenen in stap is dat echt geen fraai beeld.
Sjoert schreef:Ik zal wel een zeikerd zijn, maar ik vond de dressuuromheining echt verschrikkelijk.
Dat ziet er niet uit op de foto
en als je op de tribune zit is dat geklikker van 5 fotograven voor je ook echt verschrikkelijk! maar ik ben dan ook een zeikerd
Sjoert schreef:Ik zal wel een zeikerd zijn, maar ik vond de dressuuromheining echt verschrikkelijk.
Dat ziet er niet uit op de foto
Pipo schreef:CGJ12 schreef:Vivaldi......![]()
Tsja, daar ben ik nou even volledig op afgeknapt. Maakt me niet uit hoeveel kampioensveulens hij al geleverd heeft, maar die verdwijnt pardoes van mijn lijstje. Daar heb ik geen merries voor. Dan ga ik liever voor zijn opa Jazz.
Zo fantastisch als die van voren loopt (een 12), zoveel laat ie hangen van achteren (mager 6-je). Begrijp me goed, het is echt geen slecht dier, maar dat achterbeen is toch ver onder maat. Hij sleept nog net niet de bak als hij bij het inrijden met minder druk wordt gereden (dat heeft verder niemand gezien natuurlijk want ik stond er ongeveer als enige te kijken). In type is het daarbij een erg "mager" paard achter het zadel. Bijna bloot op de heupen. Op de een of andere manier een beetje anorexia nervosa gevalletje. In combinatie met de wat te strakke achterbenen in stap is dat echt geen fraai beeld.
Hardstikke leuk die kampioensveulens, maar iedere foto die ik van die veulens heb gezien en degene die ik live heb gezien schrik ik mij rot van het model. Die halzen kunnen gewoon echt NIET!!! Kunnen ze nog zo goed bewegen, die hals kan je niets mee! Mijn inziens mogen dat soort veulens ondanks/dankzij dat model nooit en te nimmer kampioen worden.
weule schreef:en als je op de tribune zit is dat geklikker van 5 fotografen voor je ook echt verschrikkelijk! maar ik ben dan ook een zeikerd

Sjoert schreef:weule schreef:en als je op de tribune zit is dat geklikker van 5 fotografen voor je ook echt verschrikkelijk! maar ik ben dan ook een zeikerd
![]()
Hmmm jij stond echt niet in de buurt van ons.
Maar kan het me voorstellen![]()
toen zaten er 2 links van mij, 1tje stond er midden voor, en 2 rechts...
)
Dan hadden we het wel geweten 
weule schreef:@ CJG. ik was er 11.10 ook... losrijden gekeken nog tot het begon.... ben het in veel dingen met je eens, maar niet alles. Voornamelijk bij Santano vrees ik dat we een ernstig meningsverschil hebben.

weule schreef:begin weltoen zaten er 2 links van mij, 1tje stond er midden voor, en 2 rechts...
later stond ik bijna vooraan in de hoek (weet jij wie ik ben trouwens?)

weule schreef:en als je op de tribune zit is dat geklikker van 5 fotograven voor je ook echt verschrikkelijk! maar ik ben dan ook een zeikerd
CGJ12 schreef:Ffortuna schreef:Weet iemand toevallig waarom Winningmood niet meedeed? Is daar nog iets over bekend gemaakt (of had Emmelie al genoeg paarden te rijden)?
Die gaat meedoen met de geldersen, vertelde iemand met een lange regenjas me in de fietsenstalling.......
effe serieus: geen idee....