karinna schreef:Jord en ik, we zijn benieuwd wat er allemaal gezegd/verteld gaat worden.
Hopen er weer wat wijzer vandaan te komen.
Neem wat punten uit dit topic mee naar de interruptie microfoon

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karinna schreef:Jord en ik, we zijn benieuwd wat er allemaal gezegd/verteld gaat worden.
fokfanaat schreef:er is genoeg nieuw bloed, alleen kiezen de meeste fokekrs daar niet voor.
sarabande schreef:karinna schreef:Jord en ik, we zijn benieuwd wat er allemaal gezegd/verteld gaat worden.
Neem wat punten uit dit topic mee naar de interruptie microfoon
Pipo schreef:Even inhoudelijk, ik zie nog niet zo snel een dressuurpaard van Solitair komen, maar dat terzijde.
fokfanaat schreef:ik geloof er niet zo in daty mensen veulens kopen op Mode (naam vader) maar op kwaliteit.
Maar je moet als fokker je eigen plan trekken.
Pipo schreef:Over onbemind: Jetset D, meerdere GP paarden gegeven en dekt weinig.
amaze schreef:De nakomelingen van Jetset hebben dan ook iha geen modieus lang voorbeen.
sarabande schreef:De nakomelingen van Jet Set zijn voornamelijk niet geschikt voor de doorsnee ruiter, er zit nogal een karakter in.
Annemeik schreef:Zeggen ze dat ook niet altijd van Jazz?
sarabande schreef:amaze schreef:De nakomelingen van Jetset hebben dan ook iha geen modieus lang voorbeen.
Je bekijkt de fokkerij altijd wat vanuit een simpele hoek he. De nakomelingen van Jet Set zijn voornamelijk niet geschikt voor de doorsnee ruiter, er zit nogal een karakter in.
Pipo schreef:Een hengst waar ik overigens al meerdere echt goed bewegende paarden van heb gezien is Montreux. Zou ook een aanvulling kunnen zijn op de dressuurfokkerij.
lientjeds schreef:Ik heb een Painted Black merrie gekocht. Mijn eerste KWPN-paard. Nu rest me enkel Jazz of vreemd bloed om te fokken...
lucas03 schreef:Deze hengsten vind ik dus absoluut niet slecht maar een 'waardige' vervanger heb ik nog steeds niet gevonden.