Zo te zien een mooie Sandreo JW
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JW18 schreef:@terorita en meredith, bedankt!
Hij heeft als veulen niet te koop gestaan. We hebben hem toen hij 2 dagen oud was gekocht van een kennis.
Kajanus schreef:Toch maar even een topic aangemaakt.
Ik ben erg nieuwsgierig wie er dit jaar ook naar de hengstenkeuring gaat met zijn hengst.
Wij gaan dit jaar met een Houston x Royal Dance en trainen hem zelf.
Zoals gezegd trainen we hem dit jaar zelf en ik ben benieuwd of meer bokkers dat doen.
Misschien is het ook wel leuk om te vertellen wat ze voor voer krijgen en hoeveel en meer van dat soort informatie.
mbkaatje schreef:Wijze beslissing dan. Je bent in ieder geval niet blind voor je eigen product.
mbkaatje schreef:Je hoeft 'm ook niet zelf gefokt te hebben om blind te kunnen zijn voor je eigen bezit.
Maar je hebt helemaal gelijk hoor. Als je nu al weet hoe het ongeveer af zou gaan lopen op de HK, waarom zou je het dan doen. En zeker omdat je voor eigen gebruik hebt. Het was weer anders geweest als je hem voor de handel had.
Als fokker zijnde is het toch ook weer anders hoor. Als je eigengefokte hebt die het eventueel goed gaat doen op de HK, is het natuurlijk het allerleukste als je er zelf nog een deel van bezit. Het geeft gewoon een extra dimentie.
Kajanus schreef:Downhill ik denk dat je er een supersport paard aan hebt, maar wat ik me dan afvraag degene die hem voor de helft wilde hebben en er mee naar de hk wilde die moet er dan toch iets in gezien hebben anders ga je niet investeren in een paard of zie ik dat verkeerd.
Wij willen ze trouwens ook gewoon voor onszelf houden, dat is wel zo leuk.
Downhill schreef:Dat is ook het leukste hoor, om je eigen hengst lekker zelf te houden. Dan is het je eigen trots. Als ik jou was met zo'n hengst, had ik hem niet willen delen.
JW18 schreef:Hij doet het goed Kajanus.
Wij hebben er dit jaar ook een voor.
Afstamming: v. Sandreo x Amor ( keur pref prest.) x Pericles ( keur pref. prest.) uit de Karin stam.
Hij meet nu ongeveer 1.68m en staat bij stoeterij Vosbergen in training ( heeft daar vanaf veulen ook in de opfok gestaan).
Wat foto's:
Als veulen:
Jaarling:
laatste weken:
@meredith, wat voor een heb je er voor?